Hakutulokset

1. N

**Maaliskuun murut** Elokuun ajatuksia

Heippa taas pitkästä aikaa! Tervetuloa uusille, tännehän on tullut paljon uusia. Kivaa :) ).( Yök, yök, yök... Kaikki on yök, paitsi nektariinit ja persikat. Mitään ei tee mieli syödä ja todella pieniä annoksia saan syötyä. Oksettaa melkein koko ajan ja olen myös oksentanut.. Ei tää...
  2. N

**Maaliskuun murut** Heinäkuussa

Heippa! Oloista Miten mä en voi muistaa oliko mulla eiskoisesta tällästä. Eli nipistää vähän samanlailla kuin kiinnityskivut, mutta nehän oli jo reilu viikko sitten. Oisko tää vaan, että kohdunkiinnikkeisiin sattuu vai mitä tää voi olla? Ei mua esikoisen odotuksen aikana pelottanut näin...
  3. N

Kotihoidosta Eiköhän jokainen äiti tiedä mikä on lapselleen ja itselleen se paras ratkaisu. Olkoon sitten kotihoito tai päiväkoti/perhepäivähoito. Esikoinen (1v9kk) on pph:lla ja hän viihtyy siellä niiiin hyvin, että hän saa varmasti jatkaa siellä vaikka jään kotiin, mutta vain 11pvä/kk. Hän on...
  4. N

Mäkin laitoin yv:n.
  5. N

Cassyput kiitos!! :D pyyntö laitettu :)
  6. N

Heippa! Tervetuloa uusille! Ovatko kaikki menossa varhaisultraan? Me (tai mä) en ajatellut mennä, paitsi jos tulee sellanen olo ettei kaikki olisi hyvin. oloista onko jollain jo tyttö- tai poikaolo? Mulla on poikaolo. En osaa sanoa miksi, mutta mulla vaan on sellanen olo. Esikoisesta...
  7. N

Mayinka ihanaa, että kaikki oli hyvin ja että sua kuunneltiin! Oloista VÄSYTTÄÄ ja turvottaa. Päivällä oli myös vähän huono olo. Alavatsassa on joskus päivisin ja aina iltaisin paineen tuntua. En muista, että esikoisesta olisi ollut tälläistä. Onko muilla? VoiceOfBaby mä oon kuullut...
  8. N

Täällä toinen uusi maaliskuun odottaja. Eilen tuli plussattua :) Menkkojen alkuun olisi vielä pari päivää, mutta eilinen plussa oli niin vahva niin pakkohan tähän on uskoa. Oireita ei ole muuta kuin pieni turvotus (eteenkini iltaisin) ja jatkuva vessassa juokseminen :D Eli Nana_84 / 28 / 2...

Yhteistyössä