Hakutulokset

1. C

Luovutettu munasoluhoito

Ihania uutisia Watrossilta ja Enkelitytön äidiltä. :heart: On kiva lukea näistä onnistumisista, kun ne antaa lisää "puhtia" tuleviin hoitoihin. Onko kenelläkään postitiivisia kokemuksia PAS siirrosta? Eikö tässä ole ihan hyvät onnistumis mahdollisuudet? Täällä nyt kovasti odotellaan uuden...
  2. C

Luovutettu munasoluhoito

Nyt on tässä muutama päivä itketty silmät punaiseksi ja turvonneeksi...joku voisi luulla, että on tullut otettua juhannuksena muutama siideri liikaa . Aluksi tuntui, ettei tämä tuska helpota ollenkaan, mutta kyllä se vaan jotenkin tuntuu helpottavan. Ainakin nyt on ihan hyvä olo. Ainoastaan...
  3. C

Luovutettu munasoluhoito

Meille tuli sitten keskeytynyt raskaus :'( olo on tyhjä. Ehkä tästä vielä noustaan, vaikka nyt ei tunnu siltä. Vekaralle onnea ens viikolle.
  4. C

Luovutettu munasoluhoito

Huomenta! Kiitos Watrosille neuvoista. Toivottavasti tää vuoto ei oo vakavaa. Edelleenkin sitä tulee, ja ei ainakaan vielä ole muuttunut veriseksi. Mahaa vihloo, mutta kipu ei oo kova. Täytyy maanantaina soittaa gynelle, josko pääsi ultraan ja saisi jotain tietoja. Kauhee valitus päällä, mutta...
  5. C

Luovutettu munasoluhoito

hei vaan kaikille! Eli olen uusi tällä palstalla, vaikkakin olen tuolla taustalla lueskellut tapahtumia. No nyt päätin kirjautua, kun askarruttaa ja mieltä painaa muutama asia. eli minulle siirrettiin 28.5 kaksi kyytiläistä mukaan....11.6 tein testin ja vahvaa plussaa näytti (en ole koskaan...

Yhteistyössä