Hakutulokset

1. T

Minkälainen mekko pömppömahaiselle?

Rintojen kohdalta tiukka ja sitten rintojen alta levenee. Riippuu tietenkin rintavarustuksesta.
  2. T

laitetaanko hääkuvia pinoon??

\ Eikun hääpuku oli oikeanmallinen niin peittää ja takin ompelin äitini kanssa, kun nimenomaan halusin kuvat ottaa ulkona ja sekin peittää vatsaa hyvin. Ja ekaa odotin eli ei tainnut vatsa tulla niin nopeaa ulos kuin toista odottaessa, vaikka kyllä se jo tuossa vaiheessa aika iso oli :hug:
  3. T

laitetaanko hääkuvia pinoon??

http://www.aijaa.com/v.php?i=587136.jpg http://www.aijaa.com/v.php?i=587173.jpg http://www.aijaa.com/v.php?i=587177.jpg piti retusoida ku ei niin paljoa rohtoa riittäny =) Kuvissa 6 kk raskaana
  4. T

2-kerroksinen talo

"vielä jotain" nimimerkin ehdotus varteenotettava. Jos joku yö kehtais askarrella - ei muulloin kyllä tuolta 2-v vintiöltä voi :laugh: Yöllä minä piirrustusehdotelmatkin olen väsänny.
  5. T

2-kerroksinen talo

Joo, kyllä meillä on arkkitehti palkattuna. Eka vedos höäneltä on tullut, mutta kyseiset asiat eivät aivan miellyttäneet, joten meillä kaikilla (minä, mies ja arkkitehti) on mietintämyssy käytössä omilla suunnillaan - meillä on väimatkaa kaikilla arkisin monta sataa kilometriä, joten ei niin...
  6. T

2-kerroksinen talo

Kiitti, en ole muistanutkaan Lammitaloja. Villiviini2 oli hyvä, keittiö ja oh samalla laila, mutta meidän talon pidempi ja lyhyempi sivu ovat just toisipäin niihin nähden. Ja tosiaan haluaisin alas hyvät vaatesäilytystilat - pieniä lapsia, eli ei saunan jälkeen tarvis niitä ylhäältä hakea.
  7. T

2-kerroksinen talo

Eli talo on täys 2-kerroksinen ja suorakaiteen muotoinen. Tontti on pieni eli pohjaa ei voi oikeastaan kasvattaa. Etelä on tieltä katsottuna talon oikean etukulman suunnassa (ja pohjoinen vasemman takakulman suunnassa) eli se tekee vähän vaikeaksi. Tästä syystä sisäänkäynnin oikealle puolelle on...
  8. T

mitä sinä tekisit tässä tilanteessa?!?

Eikö osa-aikaisuus tms olisi mahdollista?
  9. T

2-kerroksinen talo

Pitäis suunnitella 2-kerroksinen 250 neliön omakotitalo, mutta onse vaikeaa!! Alakertaan ei saa mahtumaan sitä mitä haluaisi ja kun kompromisseja joutuu tekemään, niin pitäis sitten ensin tehdä itselle selväksi ne tärkeimmät kriteerit.. Takkaa en saa sinne minne haluaisin ja pesuhuoneeseen...
  10. T

Lähteekö tollasesta sohvasta mis mokka kangas

Meillä sellainen murretun keltainen ja ei edes alcantaraa vaan jotain halvempaa kangasta, ja siitä lähti kuulakärkikynäkin pois ( 80 volttisella Viruvalkealla ja kuituliinalla) ja sit marseillesaippuaa ja samaista liinaa. Kostutetaan ja vaahdotetaan. Ja sit tarpeeksi monta kertaa puhtaalla...
  11. T

nyt sanokaa oikeesti mielipiteenne

Eli rakenteesta riippuu. Mä 172 cm ja 72 kg nyt 2kk synnytyksen jälkeen. Mutta itsestään nuo ylimääräiset lähtee. Joskus painoin 63 kg ja olin sairaalloisen laihan näköinen; lihaksia mulla ei silloin kamalasti ollut. Normaalipaino on 67 ja jos sitä alemmas menee olen luuviulun näköinen...
  12. T

Happy baby spider duo

On mahtavat lenkkirattaat - hyvä kävellä nopeaa. Ja ei ne huonot ole ostoskeskuksissakaan. Vaikka 80 cm leveät onkin. Ainoa huono puoli on että peräkontin kyllä täyttävät farmariautossakin tehokkaasti - kun miehen farkkubemariin laittaa, joutuu ottaan toiset renkaat pois (jos istuimet olisi...
  13. T

Happy baby spider duo

Tilasin ko rattaat pari päivää sitten ja nyt malttamattomana odottelen niitä saapuvaksi. Harmaamustat tilasin, eli varmaan samanlaiset kuin ketjussa rattaitaan kaupitelleen kuvassa olevat. Mukaan tuli jalkapeitteet ja hyönteissuoja. Postimaksuineen tuli kustantamaan 700 ja tänään kello 16...
  14. T

Onkos äitejä vm. 69 ?

Vielä Rovaniemellä, kohta Kempeleen kautta Oulussa :) 2-vuotias poika ja 1 kk tyttö :)
  15. T

Happy baby spider duo

Ne Herculekset ovat vain aika kookkaat kasattuina, eli vaativat auton peräkontilta tilaa ja jos tarvis muutakin sinne mahtua. Ne oli kyllä halvemmat, huomasin kun lastentarvikeliikkeessä kävin.
  16. T

Happy baby spider duo

Hinta näyttäs olevan 649 + koppa 60 euroa. Eli suunnilleen samanhintaiset kun Emmaljungan tai Brion kärryt, mutta niissä ei ole sitä istuimien eri suuntiin sijoitusmahdollisuutta. Kiinnostas myös kovasti sellaiset toimitukset, jotka tuodaan kotiovelle. Eli pitääköhän sitä niitä x-adventure...
  17. T

Happy baby spider duo

Saakohan kyseisiä rattaita mistään halvemmalla kuin A-T lastenturvasta? muutenko käytettynä? Ja mitenköhän vanhaksi tällaisissa rattaissa voi keskikäyrällä kasvavaa poikalasta pitää? Kyseiset rattaat kiinnostavat, koska haluaisin lasten olevan mieluummin kasvot minuun päin, eli tästä syystä...
  18. T

Mies lähti...

Kertaalleen mies kävi pesemmässä meidän kummankin autot, mutta taas tuo mun auto ainakin näyttää aika kamalalta ja niin varmaan hänenkin kun työnsä puolesta joutuu sortiellä ajamaan. Pääsiäiseksi kun tulee kotiin niin olen aivan varma, että taas ajelee melkeinpä ensitöikseen pesemään kummankin...
  19. T

ikäero

Meillä mies 9 vuotta nuorempi ja se passaa meille kummallekin oikein hyvin. Ja saapahan ukko välillä semmosta kyytiä ettei nuoremmilta ole tottunu saamaan ;)
  20. T

lasikuitutapetista

Me valittiin tulevaan asuntoon "hieno" lasikuitutapetti, kun en oikein tykkää näkyvästä kuvioinnista. Se kuitenkin antaa seinän pinnalle elävyyttä. Sitä ei kuitenkaan saa maalata kovin paksulla maalilla tai pintakuviointi häviää. Hienoon sopii minusta kaikkein parhaiten boordit ja muut, eivät...

Yhteistyössä