Hakutulokset

1. S

? ELOKUUN 2013 odottajat ?

Maanantaina alkaa viikko 15 ja ekasta ultrasta on aikaa silloin kaksi viikkoa. Oli aivan ihanaa nähdä pieni napero ultrassa. Hän heiluttili käsiään ja jalkojaan sekä pyöri ympäriinsä ja sain kätilöltä 7 kuvaa kotiin. <3 Yksi kuva tirauttaa onnen kyyneleen silmäkulmaan; pieni jalkapohja, päkiät...
  2. S

Eilen alkoi viikko 12. Vielä yksi viikko ekaan ultraan. Verikokeissa kaikki hyvin mutta mulla on vaan pahoinvointi lisääntyny. Oksennan vedenkin ulos.. joinakin aamuina pysyy aamupala sisällä mutta useimmiten ei. Väsymys on hurjaa ja kahvia ei pysty vieläkään juomaan. (ennen ihan must monta...
  3. S

Voih, mulla on ultra vasta 11.2 ja seulatkin labraan vasta 28.1. Ja hermostuttaa, pelottaa ja jännittää...Rukoilen vaan, että oltaisiin terveitä molemmat, minä ja mönkiäinen. Mennään nyt viikolla 9, joten aika myöhään (mun käsittääkseni) ekan ultran laittoivat.. Vaikka sama se, kunhan joskus...
  4. S

Minäkin olen yrittänyt saada aikaa neuvolaan eilen ja tänään, mutta kovin ovat kiireisiä siellä. Eilen sentään soittivat takaisin mutta tänään ei.. ja eilen ei ehtinyt edes vastata koska olin elokuvissa juuri samaan aikaan.. Joten ensi vuonna sitten. :) Mut jotenkin on levollinen ja rauhallinen...
  5. S

Mä käytin tätä laskuria: Laskettu aika -raskauslaskuri Ja edellisten kuukautisten mukaan laskin... Mulla on ollut pari kertaa sellanen olo, et vois tulla laatta, mut jeesaa heti ku syö vähän jotain tai juo mehua.. Ja ihan heräämisen jälkeen ollu ku yöllä ei tuu (ylläri) syötyä.. :D
  6. S

Taidan minäkin ihan pikkuisen fiilistellä, vaikkei edes ekaa ultraa ole vielä varattuna. Eli jännäsin reippaasti yli siitä milloin olisi kuukautisten kuulunut alkaa ja plussasin tänään aamulla, kp 40 ja kierron pituus 27-28pvä. Oli vaan pakko odottaa ennen testaamista, kun on tässä puolentoista...
  7. S

Vauva Haaveissa 2013

Kiitos paljon Kaislanen. :) Menihän tähän aikaa puoltoista vuotta mutta onneksi nyt tärppäsi.. yritän pysyä rauhallisena ja malttaa olla hehkumatta liikaa ennen ekaa neuvolaa. Enemmän saan toppuutella tuota miestä joka on ihan onnesta soikeana. :D Eli hauskaa uutta vuotta vaan kaikille. :)
  8. S

Vauva Haaveissa 2013

Uskaltauduin sitten tekemään sen testin. PLUSSA!!! :heart: Toivottavasti kaikki sujuu hyvin. :) Mukava lähteä näillä uutisilla ensi vuoteen ja sitä toivottelen teille kaikille! :hug:
  9. S

Vauva Haaveissa 2013

Meillä takana yritystä jo 1 vuosi ja 5 kk. Ja nyt olisi menkat myöhässä jo viikon... ja tähän viikkoon on sisältynyt ja sisältyy vieläkin vatsan kipristelyä, flunssaisuutta, boobsien arkuutta ja himoa suolaiseen ruokaan... myöskin palelua, vatsa on ollut kuralla, väsymystä.. mutta näitähän voi...
  10. S

Ekat raskaus oireet??

Yritystä ois takana nyt 1vuosi ja 4kk. Itselläni myöhästyi menkat 6 päivää. Malttamaton testi ja tuli nega. Sitten alkoi menkat. Kestivät vajaa 3 päivää (normi 4-5) ja ehkä hieman niukemmat ku yleensä(siis 23-25.10.12 viimeksi). Ei mulla olekaan kovin runsaat menkat olleet enää aikuisiällä...

Yhteistyössä