Hakutulokset

1. Sitrus79

PAS tammi-helmikuussa

Mahtava juttu, Ellastiina! :flower: Ehkäpä molemmat ovat kiinnittyneet, kun jo nyt sait vahvat viivat? Lämpimät onnittelut! Viinirypäleelle mielenrauhaa piinailuun. :saint: Eihän parin päivän viivyttely juuri merkkaa monen vuoden hartaan toivomisen jälkeen. Toivotaan positiivisia uutisia...
  2. Sitrus79

PAS tammi-helmikuussa

Iltaa! Taas on viikko vierähtänyt edellisestä varsinaisesta vierailusta täällä, vaikka pyhästi lupailin kirjoitella useammin. Työn puolesta tulee istuttua koneella niin paljon, ettei kotona oikein innosta enää ruutua tuijottaa. Selityksen makua, tiedän. :ashamed: Paljon onkin viikon...
  3. Sitrus79

PAS tammi-helmikuussa

Anksu :hug: Olen todella pahoillani sinun ja miehesi puolesta. Voimia teille. :heart:
  4. Sitrus79

Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset VOL 4

Hei, Tulin vain huikkaamaan maikkikselle, että jos olet pähkinäallergikko, pyydä gyneltä reseptiä Progesteron-nimiselle lääkkeelle. Se on vastaava kuin Lugesteron, mutta ei sisällä maapähkinäuutetta. Voimia! :hug: Näyn muuten olevan edelleen tämän pinon listoilla, kiitos siitä. Pyörin...
  5. Sitrus79

PAS tammi-helmikuussa

Talvinen tervehdys :) Jospa minäkin kaivautuisin kolostani. Olen käynyt säännöllisesti lukemassa kuulumisianne, mutten ole saanut itsestäni sen vertaa irti, että olisin itse jotain naputellut. :ashamed: Ensinnäkin isot onnittelut Anksulle plussasta! :heart: Toivottavasti kyytiläinen...
  6. Sitrus79

PAS tammi-helmikuussa

Tervehdys kaikille! Mahtuisiko joukkoon mukaan? :wave: Meillä on myös suunnitelmissa uusi yritys tammi-, helmikuun aikana eli 1. IVF:n 1. PAS on toivottavasti edessä. Hoidoissa ollaan Tampereen Väestöliitossa. Tuoresiirto oli marraskuussa, jonka pinosta täällä näyttää olevan valitettavan...
  7. Sitrus79

Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

Hei, Tulin minäkin vielä kiittämään ja kumartamaan. Piinailu oli helpompaa, kun oli vertaistukea. Kiitos siitä teille kaikille! :flower: Uskotaan ja toivotaan, että vuosi 2009 on meille kaikille se tähänastisen elämän paras ja mieleenpainuvin. :hug: Ja pahoitteluni vielä sojalle ja...
  8. Sitrus79

Voihan pee, retuli. :hug: Mä olin niin varma, että sä plussaat. Voimia! :heart:
  9. Sitrus79

Ikävä kuulla, että mielialasi on noin alakuloinen, soja. :( Unettomuus on tosi inhottavaa, varsinkin pitkään jatkuessaan. Toivottavasti plussa tuo levolliset yöunet. :heart: Kisulille tsemppiä huomiseen testailuun. :wave: Nippe: Voihan itku, että se haamu sitten hävisi. :'( Kyllä mä...
  10. Sitrus79

Aamupäivää, :hug: pohtijattarelle ja himpunpimpulalle. On tämä niin epäreilua. :'( Voimia molemmille! Kiitos Puuterille tsemppauksesta. :flower: Pidän peukkuja sinullekin. Oireet tai oireettomuus ei taida juuri kertoa onnistumisesta, joten kaikki on vielä mahdollista. :) Onnea myös...
  11. Sitrus79

Voi, kuumetta. :hug: Minäkin toivon, että vuoto on vain vaaratonta alkuraskauden vuotoa ja pikkuinen on edelleen tiukasti matkassa mukana. Älä sinäkään vielä luovuta, pohtijatar. Kuten retuli kirjoittikin, tuhruttelu voi olla ihan hyvä merkki. Ja lämpöihin voi vaikuttaa vaikka huonosti...
  12. Sitrus79

Vielä piti noista vauvanvaateostoksista kommentoida. Täällä myös yksi toiveikas potkuhousujen hypistelijä. :wave: Itseasiassa ostin jo vuosi sitten erään lastentarvikeliikkeen loppuunmyynnistä muovikassillisen puolipotkareita ja bodyja. :ashamed: Ja yhdeltä lomareissulta tarttui matkaan...
  13. Sitrus79

Iltaa kaikille! Aivan nolottaa, etten ole saanut aiemmin aikaiseksi naputella tuntemuksia. Lukemassa olen käynyt lähes päivittäin, mutta kommentointi on jäänyt laiskotuksen takia. :ashamed: Onnittelut plussista Belle, Sini78 ja kuumetta. :heart: Riepuriialle lisäksi :flower: hienoista...
  14. Sitrus79

Tämän pinon yli on nyt niin valtava plussa-aalto pyyhkäisemässä, että kaikki vaan imuun. Janniina ja Belle jonossa ensimmäisinä, sekaan vaan. :wave: Kauniskuu: Valtavasti voimia teille, muuta en osaa sanoa. :hug: Puuterille onnea perjantaiseen siirtoon. Ei siitä positiivisesta...
  15. Sitrus79

Hei, pohtijatar! Täällä ollaan taas. On ollut niin paljon kiirettä ja hulinaa viime päivinä, etten ole ehtinyt kirjoittelemaan. Kiitos, kun huhuilet. :flower: Hienoja uutisia täällä taas! Onnittelut plussasta milma ja nasu79. :heart: Ja sympatia :hug: Koivukuuselle. Toivotaan, että kevät...
  16. Sitrus79

Mukava kuulla, että olosi on helpottanut, nippe. :) Ja kiitos tuosta nesteytysvinkistä. Toivotaan, että pikkuiset tarrautuvat parhaillaan kohtuusi tiukasti kiinni. Joko neulalla ja lankalla tai jotenkin muuten. ;) Eilinen Pregnyl-pistos ei sitten mennyt ihan kuin elokuvissa... Onnistuin...
  17. Sitrus79

Hei, pohtijatar! On tosiaan kiva, kun on piinailukaveri. :wave: Ja meidän follikkelitilanteetkin vaikutti tosi samanlaisilta. Mun follikkelit oli aika erikokoisia kaikki, yli 20 millisistä 11 millisiin. Saa sitten nähdä löytyykö niistä munasoluja ja jos löytyy, ovatko kaikki kypsiä. Mulle sanoi...
  18. Sitrus79

Kiitos, plasebo ja soja! Eiköhän sitä sitten tullut oikea määrä pistettyä vatsamakkaraan. Ensikertalaisena hätääntyy heti, kun jokin ei mene käsikirjoituksen mukaan. :ashamed:
  19. Sitrus79

Tulinkin vielä piipahtamaan, kun kävi pari sattumusta... Eli pari pikakysymystä lääkkeistä. Onko kenellekään sattunut niin, että Puregon-ampullissa olisikin ollut enemmän kuin piti? Piikitin viikon 125 UI, käytössä oli 900 UI:n ampulli. Tänään piti pistää vielä 75 UI. Mun laskelmien mukaan...
  20. Sitrus79

Iltaa! Olin muutaman päivän reissussa + nettipimennossa ja sinä aikana on taas tullut tekstiä melkoisesti. Yritän päästä jälleen tapahtumien tasalle. Isot onnittelut plussista, tinuli71 ja RouvaP. :flower: Ja aivan yhtä isot lohtu :hug: tällä kertaa pettyneille. On se niin pirun väärin...

Yhteistyössä