Hakutulokset

1. V

Raskaus multitabs ihan alkuraskaudesta alkaen?

no juu...mä jotenkin arvasin, että se nainen pisteli omiaan. Miksi pitää tuollaisia suustaan laukoa, jos ei kerta ole varma asiastaan? :o Mut kiitos, smirgelin, en ressaa enää :)
  2. V

Raskaus multitabs ihan alkuraskaudesta alkaen?

Nyt olis hyvät neuvot kalliit. Olen syönyt plussatestistä alkaen raskausmultitabsia 2 tbl/päivä, enkä tiennyt, ettei sitä saisi raudan takia ottaa näin aikaisessa vaiheessa. Tätä siis terveydenhoitaja minulle sanoi. Mitähän vahinkoa olen vauvalle nyt aiheuttanut? Miksi purkin kyjessä ei ole...
  3. V

Millaisia pääperämittoja np-ultrissa?

Kertokaapas, millaisia pääperämittoja (crl-mitta) on teillä ollut np-ultissa? Erityisesti kiinnostaa 10-11 viikoilla tehdyt np-ultrat. :)
  4. V

Heinäkuun helistäjät -lokakuussa

Huomenia kaikille! Ja onnea uusille plussanneille! :flower: Mä olen testaillut nyt joka päivä, ja tänään tuli sitten vähän vahvempi plussa. Vaikka ei ihan yhtä vahva ollut kontrolliviivan kanssa, mutta aika lähelle kuitenkin! Oli kiva nähdä Rouva Pikkumyy sinun plussatesti, mulla pitäisi...
  5. V

Heinäkuun helistäjät -lokakuussa

Heippa, saako liittyä mukaan? :) Tänään testattu haalea plussa, alustava laskettu aika 9.7 eli tosi alussa vielä ollaan, kun ärveet alle neljän. :D Nyt kun tämä vielä kestäisi....on niin alussa vasta, että ei oikein osaa vielä täysillä iloita. Saisi nyt vaikka ensin sen kunnon, vahvan...
  6. V

Onko Oululaisia odottajia, joilla LA vuonna 2009?

Täällä ihan sama homma! Mä olen jotenkin ihan hermoraunio nyt, kokoajan ajattelen, että kolmatta kertaa vaan ei voi mennä hommat hyvin....:headwall: Missäkähän täällä oulussa noita 4D-ultria tehdään? Gynekossa varmaan? Olen kaksi aiempaa lastani odottanut ja synnyttänyt Helsingissä, joten...
  7. V

Hei kiva, kun löytyi muitakin, Vesisade ja Cailin1! =) Mulla on ikää 28 v ja aiemmat lapset ovat 3 v ja 2 v. Meillä on np- ultra ilmeisesti kontinkankaalla, eikös se ollut niin että rakenneultraa ei kunta sitten tarjoakaan vaan se pitää käydä yksityisellä. :/ Mennään todennäköisesti...
  8. V

*** MAALISMASUT 2009! ***

Minä kanssa kyselen, alatteko muakin? :D Täällä olisi yksi kolmatta lastaan odottava, laskettu aika on 14.3 joka tosin varmistunee vielä huomisessa alkuraskauden ultrassa. Jännittää aivan liikaa. :o
  9. V

Huomasin kyllä oululaisten odottajien ketjun, joilla LA nyt kesällä, mutta en muunlaista ketjua. Itse odotan kolmatta lastani, laskettu aika on 14.3.09 joten ihan alussa vielä mennään. Ja oululainen siis olen. Olisi kiva jutskata muiden oululaisten odottajien kanssa. =)

Yhteistyössä