Hakutulokset

1. G

voisiko joku ystävällinen irc-galleriassa oleva selvittää mulle yhteisöt, joissa...

esiintyy sana ripsiväri/ripsari/mascara? en ole vip-jäsen joten en saa haussa kun ripsiväri-sanaa muistuttavat tai sillä sanalla alkavat yhteisöt.. pitäis saada ripsiväri sanan sisältämät yhteisöt myös, ja muistaakseni se onnistuu jos on vip(vai mikä se nyt olikaan) älkää pitäkö mua...
  2. G

joko avataan bailu-seura ketju?

ensi viikonloppuna miljoonarock, ja sen jälkeen seinäjoen seutu :wave:
  3. G

lähtekkee joku minun kanssa

harmi ettei tullu aiemmi puheeks, tässä ois ollu baariseuraa =) ku pienen lapsen kans pitää alkaa tehä järjestelyjä niin aikasin(edellisenä päivänä) jos haluaa jonneki lähteä seuraavana iltana :o
  4. G

Seinäjoen seudulta kavereita!

21-vuotias äiti ja reilu 1-vuotias tyttönen etsivät uusia kavereita seinäjoen seudulta vaunutteluun, kahville, shoppailemaan, kyläilemään, bilettämään ym! Y tavoittaa! :wave:
  5. G

Mix te kokoonnutte tuntemattominen kanssa?

jos ei ikinä tapaa heitä :D
  6. G

Seinäjoen seutu!

21-vuotias äiti ja reilu 1v tyttö etsivät uusia ystäviä! kavereita etsin itselleni ja lapselle leikki-, kyläily-, kahvi- ja lenkkeilyseuraksi! shoppailu- ja biletysseura äidille huomioidaan myös :D
  7. G

Ystäviä omalta paikkakunnalta-PINO

ihan jokalaista ystävää metsästämässä! vaunulenkille, kahville, shoppailemaan, pippaloimaan, muksulle kaveria, kyläilemään ym :D olen itse 21 vuotias ja pikkuneidillä ikää reilu 1v Y tavoittaa! :wave:

Yhteistyössä