Hakutulokset

1. M

Elokuiset 2010 joulukuussa

Mullakaan ei onnistu kerhoon pääsy,vaikka salasanan sain :| .Ei vaan huoli sitä.
  2. M

Elokuiset 2010 joulukuussa

Täältä myös uusi ilmottautuu mukaan joukkoon :) .Viikkoja olisi nyt suunnilleen kasassa 6. Neuvolaan sain ajan vasta tammikuun puoliväliin,tahtois tietää nyt ja heti että onko kaikki niinkuin kuuluukin:| Tällaiset tiedot voisi lisäillä listaan...
  3. M

Kaarinasta kaveria 5-vuotiaalle tytölle?

Löytyisikö kivaa kaveria pian 5 vuotta täyttävälle tytölle? Äitikin mielellään uusiin ihmisiin tutustuisi :) Asutaan kaarinan keskustan tuntumassa.
  4. M

Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

:'( Voimia sulla Daizz Itsellä täällä kp 26 vasta oli vahvat ovisviivat tikussa ja se olikin nyt jotenki odotettavissa,kun viime kiertokin oli 48 päivää pitkä.Että pupuilua siinä sitte ainaki oli oikeisiin aikoihin nyt,saa nähä sitten parin viikon päästä,miltä näyttää...JOtenki nyt on...
  5. M

Täällä nyt kp 4/28-33.Sieltä se täti sitten oireista huolimati kuitenkin tuli :( .Jotenkin niin paljon masensi,kun oli niin paljo myöhässä ja kaikenlaista oiretta...Mullakin,vaikkei yrityskertoja vielä monta,niin itellä ollu tosi kauan jo kuume päällä,niin nyt kun miehenki sai toisen...
  6. M

Voi että,meinaa hermo mennä tähän |O .Mulla tänään kp 47/28-33 ja taas testi vaan negaa näyttää.Nyt oli pakko tilata aika jos pääsis verikokeeseen,et sais mielen rauhallisemmaks.Kun joka tapauksessa oireita on ollut ja on monenlaista ja ihan sellanen olo,että ois tärpänny,mut sit se...
  7. M

Heippa kaikille!Täältä liittyy mukaan yksi reilusti ylipainoinen kuumeilija :) .Tässä meillä menossa yk 4 tai 5(minäkö huonomuistinen) ;) .Ja kovasti oireita on nyt ollu,menossa kp 44/28-33. Testejä on palanut ja kaikkiin tullut nega :| .Viime viikolla meni jo niin monet testit,että tällä...
  8. M

acon-testistä

Täällä yhden lapsen äippä kauhean vauvakuumeen kourissa testailee joko olisi tärpännyt.Kuinka aikasin teillä on näyttänyt tuollaisella aconin herkällä plussan?Mä varmaan oon aivan liian aikasin liikkeellä tikkujen kanssa heilumassa,mut ei kestä jännittää,että onko vai ei;) Mulla pitäisi vasta...
  9. M

Colitis ulcerosa

Täällä ois yks melkein 2-vuotiaan tytön äippä :wave: .Pistä yv:tä =)
  10. M

kortisoni ja imetys

Mä jouduin viime vuonna syömään pitkän kortisonikuurin just colitis ulcerosan takia ja mulle lääkäri sanoi,että voi imettää samalla :\| .Ja niin tein .

Yhteistyössä