Hakutulokset

1. Tuizu

**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

Voihan... sanonko mitä!!!!Mä olen taukki laskenut väärin :headwall: :headwall: Mulla on ihme merkintöjä kalenterissa. Olen kyllä laskenut tuhnupäivästä alkaen(kp26/24), mutta sitten mulla on joku muu merkintä, että ne olisi alkanut myöhemmin, taisin merkata siihen kunnon vuotopäivän. Eli jos se...
  2. Tuizu

helmikuusta asti jännäilleet =)

Voihan... sanonko mitä!!!!Mä olen taukki laskenut väärin :headwall: :headwall: Mulla on ihme merkintöjä kalenterissa. Olen kyllä laskenut tuhnupäivästä alkaen(kp26/24), mutta sitten mulla on joku muu merkintä, että ne olisi alkanut myöhemmin, taisin merkata siihen kunnon vuotopäivän. Eli jos se...
  3. Tuizu

Kyllä mä huomenna meinasin,jos ei ole yöllä alkanut!! viimeisen puolen vuoden aikana kp on joko 23 tai 24, nyt siis 25 :/ , enköhän mä voi huomenna kokeilla?
  4. Tuizu

No ei me olla kun helmikuusta asti, että en kyllä elättele turhia toiveita...ja mä oon kans pihalla että onko mulla ovista, kun en ainakaan tunne mitään, jos ei nyt tärppi oo käyny, niin ajattelin sit sitäkin kokeilla. Olen ajatellut että ei turhia jännittelyjä vauvan suhteen, tulee kun on...
  5. Tuizu

Minullakaan ei ole vielä alkanut menkat, eilen siis piti alkaa, mutta rauhallisesti otan...niin varmaan....
  6. Tuizu

Melkein kaikilla mun lähiystävillä on lapsia!!! Eli tiedän tunteen, mutta josko mekin tullaan vaan hissukseen heidän perässään..... =)
  7. Tuizu

No niin tultiin telttailemasta tänään, joka oli muuten tosi kivaa sateella :laugh: Ei ole vieläkään täti tullut!!!!Koskaan ei ole mennyt yli kp24!no nyt on 25...eli ei nyt hirveesti innostuta, mutta hitto vie kun jännittää!!!Tosiaan telttailemassa ystäväporukan kanssa ja mieheni oli ostanut...
  8. Tuizu

tätä ei löytynyt eli mitä tarkoittaa dpo? Kauheeta kun piti ajat sitten koneelta lähteä pois, mutta täällä mä vaan vielä olen.... :p Nyt mä lähen, hyvät viikonloput!!
  9. Tuizu

Loistojuttu, kiitti!!!
  10. Tuizu

Äst, unohdin kertoa mitä kuuluu! Odottelen vielä menkkoja eli tänään pitäisi alkaa...voi tätä jännitystä, mutta olen sata varma että täti tulee! Jos nyt oireita hakee :D , niin nännit ovar arat ja kyllä ne tissitkin taitaa olla, kai nyt vähemmästäkin puristamisesta :laugh: ja sitten sellanen...
  11. Tuizu

Tai siis olin Tuikku, mutta nyt olen Tuizu, kun Tuikku oli jo varattu! Eli Tuikun kohdalle voi vaihtaa Tuizu! :laugh: tulikohan tarpeeksi selväksi.... :laugh:
  12. Tuizu

Terve Heksu76! Ja tervetuloa! En tiedä oletko taustaillu täällä, mutta mulla ainakin välillä menee lyhenteet ja muut sanonnat ohi, kun en oikein tiedä mitä niillä tarkoitetaan, mutta joka päivä tässä oppii uutta! Mäkin olen aika uusi täällä, ehkäisy jätettiin pois 2/2007, ja tänään pitäisi täti...
  13. Tuizu

Tuikku

Ei tarvikaan! Mä rekisteröidyin. Sori jos vaivasin :flower:
  14. Tuizu

Olen siis Tuikku, eli voi vaihtaa tietoihin! Ensimmäinen lapsi haaveissa, kp nyt 23/24
  15. Tuizu

Nonni...olen nykyään sitten Tuizu, kun tuo Tuikku oli jo käytössä :'(

Yhteistyössä