Hakutulokset

  1. K

    Taaperolle perusrattaat.. suositelkaas!

    Myös kolmipyöräiset käy siis:)
  2. K

    Taaperolle perusrattaat.. suositelkaas!

    ee: Noita carenoita mietinkin, mut ku ei tiedä kuinka laadukkaat ne on, ku melko edulliset kuitenkin ovat. Kuinka pieneen tilaan menevät?
  3. K

    Taaperolle perusrattaat.. suositelkaas!

    Ja kuomu kyllä sais olla, ku taapero ottaa kuitenkin vielä unia rattaissa.
  4. K

    Taaperolle perusrattaat.. suositelkaas!

    Mulla käsitys, että Emmaljungat ovat melko suuret kasattuna. Miten on?
  5. K

    Taaperolle perusrattaat.. suositelkaas!

    Hei kaikki mammat ja muutkin :) Etsin taaperolle siis perusrattaita, jotka menis melko pieneen tilaan. Renkaat pitäs olla suht' suuret, en siis varsinaisia matkarattaita halua. Ja selkänoja pitäs saada kallistettua melkein makuuasentoon (makuuasentokaan ei haittais). Mitä rattaita teillä...
  6. K

    Kaksostenrattaista..

    :attn:
  7. K

    Kaksostenrattaista..

    Hei! Millaisia kokemuksia teillä on peräkkäinistuttavista kaksostenrattaista? Meillä ollut Gracot tähän asti, mutta nyt alkanut kiinnostaa esim. Jane Powertwin tai x-adventure twin. Onko kellään kokemuksia näistä? Hinta? Mistä saisi? Ja onko muita vastaavia merkkejä tiedossa...
  8. K

    Miksi ei hunajaa alle 1v?

    Täällä sairastetaan ja yskitään niin kamalasti, että tekis mieli kokeilla hunajaa, josta kuulemma apua yskään. Miksi hunajaa ei saa antaa alle 1v? Mitä siinä on? Meillä ikää 6kk nyt. Onko antaa vinkkejä nukkumisen rauhoittamiseksi? Sängyn päädyn nostaminen ei kyllä paljoa tunnu auttavan...
  9. K

    Ruokavinkkejä 5kk ikäiselle..

    Hei te, jotka valmistatte lapsellenne itse kiinteät! Tähän asti olen syöttänyt vain purkkiruokia, mutta nehän alkaa käydä kukkarolle, siispä ajattelin alkaa vääntää pojalle itse ruoat. Nyt tarvitsen vinkkejä kuinka niitä voisin tehdä!? En ole niin avuton kuin kuulostaa :p Mitä kaikkea...
  10. K

    5-6kk nukkumaanmeno!?

    Heissan! Kuinka helposti/vaikeasti teidän 5-6kk ikäiset vauvat nukahtavat? Kun meidän kohta 6kk ei halua nukahtaa kuin syliin ja hyssyttelyyn. Käy aika raskaaksi jo tuon kokoisen pötkäleen heiluttelu :hug: Oliskohan keinoja joilla sen sais huijattua nukkumaan suoraan sänkyyn!?
  11. K

    PALJONKO MAKSAA APTEEKINMAITO!?

    Heippa! 3kk vanha vauva kamalan itkuinen ja mietin hakisinko ominpäin apteekista maitoa ja testaisin onko siitä apua. Paljonkohan ne mahtaa maksaa ja kauanko pitäs käyttää ennenku hyöty näkys? Kiitos, jos kerrotte, te jotka tiedätte =)
  12. K

    Hoitopöydän käytöstä...

    Heissan! Minua kiinnostaa tietää kuinka pitkään olette vaihtaneet lapsenne vaipan hoitopöydällä? Että kuinka pian tulee se aika, että vaippa vaihdetaan siellä täälllä, esim. sängyn päällä tms? Kaikkea sitä kotiäiti voikin funtsia... :laugh: Meillä tyttö nyt 4kk ja tuntuu, että pöytä alkaa...
  13. K

    Vauvan itkukohtaukset!?

    Laitan nyt tännekin tämän, vaikka jo kyselin tuolla elokuisissakin jo... Mitähän tämä voisi olla? Tyttö tyytyväinen, just 4kk. Syö hyvin, nukkuu hyvin -paitsi ulkona päivällä. Väsyneenä nukahtaa mielellään rattaisiin ulos, mutta noin tunnin päästä alkaa kamala hetkittäinen itku. Hetken itkee...
  14. K

    Vauvanvaatteiden pesu..

    Heippa! Kuinka kauan olette pesseet vauvan vaatteet miedoilla vauvalle tarkoitetuilla pesuaineilla? Jos siis vauvan iho normaali, eikä mitään erikoista ole ilmennyt. Mä välillä hoksannut, et oon pessyt normi pyykinpesuaineella jo vauvankin vaatteita, tyttö nyt 2kk, enkä ole huomannut haittaa...
  15. K

    Peg perego Pliko P3!?

    Heippa! Etsitään matkarattaita elokuussa odotetulle vauvalle. Haluttas hyvät rattaat, jotka kävis ainoina rattaina tulokkaalle ja joihin mahtus kantokoppa sisään. Noita Peg peregoita ollaan ajateltu, mutta mitä kokemuksia teillä noista on? Kulkeeko hyvin, vaikka olisi luntakin? Olisiko siis...

Yhteistyössä