Hakutulokset

  1. J

    Uima-altaan hankinta kesäksi..

    No vaikka kauniilta, niin kuin ihan oikea uima-allas voi näyttää?!
  2. J

    Uima-altaan hankinta kesäksi..

    Ja siis noi altaathan on kaiken muun lisäksi järjestään ihan törkeen rumia. En voi käsittää että joku vapaaehtoisesti haluaa pihalleen moisen hirvityksen. :D
  3. J

    Uima-altaan hankinta kesäksi..

    Mä oon kans TOOOSI kateellinen :laugh: :laugh:
  4. J

    Uima-altaan hankinta kesäksi..

    :laugh:
  5. J

    Kaikki rivitalossa asuvat!

    Selvitäpä huvikses niin ei varmasti ole oma, hallintaoikeus sulla saattaa pihaas olla mutta oma se ei ole.
  6. J

    Uima-altaan hankinta kesäksi..

    Noi altaat on naurettavia, mitä te siinä oikeesti teette? En ostais muutenkaan mutta en etenkään 3-vuotiaan kanssa.
  7. J

    millanen auto muilla kuusi henkisillä perheillä?

    Just just, jo on taas fiksuuden huippu. Ja lapsilla turvallisuuden lisäksi matkustusmukavuus huipussaan... :headwall:
  8. J

    Kaikki rivitalossa asuvat!

    Ei se "oma" piha oikeasti oma ole vaan taloyhtiön mutta yleensähän rivareissa on jokaiselle rajattu omat piha-alueet... Istuta jotain puskia kulkuesteeksi. Nim. Onneksi en enää asu rivarissa
  9. J

    Ihana maanantai ja arki!

    Onneksi menen ensi lauantaina töihin :D
  10. J

    millanen auto muilla kuusi henkisillä perheillä?

    Meillä kaksi autoa. Mun käytössä lähinnä 7h tila-auto ja miehellä 9h pikkubussi, seitsemäs perheenjäsen tosin tulossa kesällä. Pikkubussi tosi hyvä kun lapsilla on tilaa vieviä harrastuskasseja.
  11. J

    Ihana maanantai ja arki!

    I hate sundays.
  12. J

    Lapsilisän yh-korotuksesta tietävät!!

    Pitää ilmoittaa, jos asut avoliitossa et ole oikeutettu yh-korotukseen.
  13. J

    Mua on alkanut niin korpeemaan muutama ääliö nikki täällä palstalla että on varmaan parempi...

    Älä ny, sun jutut ei oo ärsyttänyt ollenkaan (ainakaan pitkään aikaan) :D
  14. J

    Mua on alkanut niin korpeemaan muutama ääliö nikki täällä palstalla että on varmaan parempi...

    ...olla viikonloppu tauolla ja maanantaina taas kokeilla josko hermot kestäis :laugh: Ja joo, on mulla omakin elämä mutta muutama viisastelija tai muuten vaan pölö ottaa nyt rankasti päähän :D (Ette varmaan tahdo nikkejä?)
  15. J

    Tulin kaupasta kotiin....

    Kivat sulle :(
  16. J

    Hieman turhalasku :(

    Niinhän se menee, persiistä.

Yhteistyössä