Hakutulokset

  1. C

    tulkaa joku meille

    juujuu, minimilahjoitus 100e / perhe :D
  2. C

    tulkaa joku meille

    eikun niiden lahjojen takia :saint:
  3. C

    tulkaa joku meille

    ei aavistustakaan.. tollaset rock-henkiset häät, teemu ja margarita tms..
  4. C

    tulkaa joku meille

    mies hannaa |O
  5. C

    tulkaa joku meille

    mut mä haluun silti naimisiin ja toi ton muikin hääpukukin on niin ihana |O
  6. C

    tulkaa joku meille

    enkä tuu |O :D
  7. C

    en taas osaa päättää..

    okei, saitte ylipuhuttua :saint: mut en mä viel lähde, mä katson ensin huokaillen ton meidän häät loppuun :xmas:
  8. C

    tulkaa joku meille

    sammuttakaa telkka ja kieltäkää mua katsomasta noita hääohjelmia (tällä hetkellä tulee meidän häät subilta) MÄ HALUUN NAIMISIIN |O :xmas:
  9. C

    en taas osaa päättää..

    on isällään, tulee vasta huomena illalla. muuten en miettis moisia :D
  10. C

    en taas osaa päättää..

    olin eilen yhden kaverin kanssa vähän viihteellä ja oli tosi kivaa! tänään on ollu tosi jees olo, mutta väsymys on järkyttävä vaikka oon torkkunu pitkin päivää. nyt sit yks toinen kaveri soitti et menisinkö niille tänään vähän pelaileen lautapelejä ja istuun iltaa.. mieli tekis aivan sairaasti...
  11. C

    Huonepeliin mukaan?

    puhelimen antennin avulla tippuu avain julisteelle ja se on siinä.
  12. C

    Huonepeliin mukaan?

    läpi..
  13. C

    Huonepeliin mukaan?

    ööö..mä en saa tota ruuvaria kirjan alta.. tavarat liikkuu kyl, mutta... unohtakaa :D
  14. C

    koukuttavia pelejä pinoon!!

    kerro pelistä lyhyesti ja laita linkki? =)
  15. C

    putosin tänään aivan täysin!!

    vissiin jossain parisuhteessa katsottu häjyt joskus.. olin kaupan pihassa kun viereisen kerrostalon partsilta alko kuulua tappelun ääniä, siis nainen ja mies huusi toisilleen (kännisiltä kuulosti) ja sit nainen karjas, et "olisit ollu mies aikanas niin olis tullu persettä!!" sit kuulu kun ovi...
  16. C

    Olisiko aivan hullu ajatus jos perustaisin koirakennelin? Hyviä ja huonoja puolia?

    http://www.kennelliitto.fi/FI/etusivu.htm
  17. C

    "tuttu juttu" -leikki

    -missä tapasitte? -koska tapasitte? -mistä puhuitte silloin? -kumpi soitti ensin toiselle? -ööööö.... hankala keksiä.. itse en niin välitä ko.leikistä, musta se on aika kulunut, mutta jos siihen keksis jonkun humoristisen uuden jutun.. en kyl tiedä minkä :D
  18. C

    Ei,hemmetti!! mun etätehtävä.. Auttakaa mua keksimään vanhuksille tietovisailu kysymyksiä...

    vanhoista laulajista, rautavaarasta ja kumppaneista? :D
  19. C

    Pieniä ikäviä juttuja

    se kun peitto on väärinpäin, eli se pussilakanan "suu" on naamalla mistä se peitto tursuaa ulos :x ja roikkuva petari ja myttääntyvä lakana.
  20. C

    mä en tiedä millaiset hiukset haluaisin!!

    tai tiedän, ihan sormen vahvuiset rastat, mutta ei ole lähitulevaisuuden juttu. mulla on viimeisen kaks vuotta ollut olkapäihin asti tosi rikottu malli, mikä yli kasvaessaan on kauhee moppi jota ei saa mitenkään ja kuljen huivi päässä kunnes saan parturin tilattua. nyt ajattelin et alan...

Yhteistyössä