Hakutulokset

  1. MIES!

    The ketju

    Juuri näin. Löytyyhän sinustakin edes jotain järjenhiventä.
  2. MIES!

    The ketju

    Tai natsivegaanilesboille?
  3. MIES!

    The ketju

    Onko heterot huonompia ihmisiä kuin muut?
  4. MIES!

    The ketju

    Liity ihmeessä sinne sitten :)
  5. MIES!

    Kysy jotain?

    1600 luvulla oli Donin kasakoiden johtaja, hyökkäili persialaisia vastaan ja sitten alkoi hyökkäillä Venäjää vastaan pohjoiseen päin. Krimin mailta olivat kotoisin. Tosiaan revittiin riekaleiksi kremlin edessä punaisella torilla ja heitti sen morsion (juuri ryöstetyn persialaisen) donin virtaan...
  6. MIES!

    Kysy jotain?

    Stenka Rasin loppujen lopuksi revittiin neljän hevosen voimin (yksi kiinni köydessä joka raajassa) rikki punaisella torilla. No torin nimi oli silloin eri mutta siinä kremlin edessä. Oikea nimi oli Степан Тимофеевич Разин
  7. MIES!

    Kysy jotain?

    Tässä toinen Tämä ilmeisesti on oikeasti tapahtunut, kasakoiden perinnelauluissa kulkeutunut venäjän kautta suomeenkin tarina. Jos osaisi venäjää niin löytäisi aiheesta vaikka kuinka paljon. Karu mies.
  8. MIES!

    Kysy jotain?

    Tämä ei nyt ole kysymys vaan tämä on mielestäni niin surullinen biisi. Menninkäinen jäi yksin tallustamaan.. höh toinen olisi uhrannut näkönsä mut toinen ois kuollut sinne
  9. MIES!

    Kysy jotain?

    Itsellä kans joskus samoja.
  10. MIES!

    Kysy jotain?

    Eikö nukuta?
  11. MIES!

    Kysy jotain?

    Oletko lapissa käyny tai asukko sieläpäin?
  12. MIES!

    Kysy jotain?

    Ookko ollu tulilla öitä? Talvella siis
  13. MIES!

    Kysy jotain?

    Onko kuu juustoa vai gutta perkaa saatana? (hei kello ton verran et tämän parempia kyssäreitä enään saa :))
  14. MIES!

    The ketju

    Tähän voisin keksiä uudet sanat mutta hän on edelleen lasteni äiti niin annetaan olla näin. "varovainen hymiö tähän" Pidä itsestäsi huolta.
  15. MIES!

    The ketju

    Tästä kappaleesta löydän niin monta virhettä.. (omalta kohalta) #jos sä rakkaani seisot vierelläin no ei seisonut #kotiseutuani en vieraaksi vaihtais no vaihoin #näiltä poluilta löytyy se viimeinen rasti no ei löyvy #ei meitä kaada elämän myrskyt no kaatoi Toki löytyi paikkaansa pitäävääkin...
  16. MIES!

    Kuinka tärkeää kaunis koti on teille?

    Mulla ei nuin vanhaa taloa ole, tää on joku -70 luvulla eli 1870 rakennettu. Ei tunnu (enään) omalta mutta tää on lasten koti niin sillä ainaki seuraavat kuus vuotta elellään tässä. Koulut jne kaverit lapsilla määrää sen.
  17. MIES!

    Arman Alizad eroaa

    No yleensä naisilta sitä ei löydy. Miehet rakastavat myös lapsiaan. Täysin tunteeton pitää olla että hylkää lapsensa täysin.
  18. MIES!

    The ketju

    Illan opetusbiisi
  19. MIES!

    Uskotko jälleensyntymään, eli että täällä eletään monta kertaa?

    En. Toisaalta olen katsonut kaikki Star Trekin jaksot ja olen alkanut uskoa että me synnymme uudestaan Klingonien valtakuntaan.
  20. MIES!

    Mikä puree minua?? *kuva*

    En tiijä mutta jos koirissä kirppuja niin tiheen kamman kans sais tarkistettua. Ehkä, luulisin.

Yhteistyössä