Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.
Siellä on ollu useammassa kojussa myynnissä vaatteita joissa lukee lapussa että se on uusi. KUitenkin vaatteesta selkeästi näkee, että se on käytetty. Esim. Yhdessä haalarissa on hienoista kulumaa polvissa ja silti lapussa luki "uusi". "Uudenveroinen", vois olla lähempänä totuutta, joskin mun...
Kyllä mulla on ollu hyvä myynti aina. Viikkovuokra 26euroa ja rahaa on tullut keskimäärin 200-250 euroa joka kerta. 6 kertaa oon pöydän laittanu. Lastenvaatteet menee kaupaksi sekä lastentarvikkeet kun vaan hinnoittelee oikein. Viimeksi mulla oli pelkkää lastenvaatetta ja sain 290euroa viikossa...
No mun mielestä teillä on oikein hyvä päivärytmi ja sun kannattaa pitää siitä kiinni kun se kerran teillä pelittää hyvin. Kyllä lapsi tarvitsee sellaset raamit päivään että mitä milloinkin tehdään. Ehkä sun veljen vaimosi naputtaa siksi että itse ei kykene samaan ja on kateellinen/ärsyyntynyt...
Musta tuo on kans jotain käsittämätöntä. Mulla on vastaavia tuttuja myös. Yhden tuttavan poika meni kesätöihin säästääkseen opiskeluja ja mopoa varten nii eihän se mitään säästöön saanu kun vastaava summa evättiin toimeentulotuesta ja vanhempien oli pakko käyttää pojan kesätyörahoja että...
No en mä ainakaan mitään karppiruokia ala vääntämään sen takia että joku karppihihhuli tulee juhliin. Jos ei syö niin ei syö. En minäkään vaadi että juhlissa on mulle kasvisruoka vaan jätän sitte syömättä jos en pysty syömään. Monissa juhlissa oon syöny vaan kuivia pottuja ja salaattia kun...
meillä kuopus on nyt 8kk ja meillä on just tuollaista. vessaanki pitää ottaa matkaan ja eilen alkoi itkeä jopa isänsä kanssa kun lähdin, vaikka isä on hoitanu vauvaansa pienestä asti päivittäin.
ne on ihan perushalpishaalareita niinkuin hintaki sanoo. eivät pidä vettä, kulutuksen kestävyydestä en osaa sanoa. meillä eivät kestä ehjinä kuin muutaman viikon, muiden lapsista en tiedä.
peesaan tätä. ja musta laitoshuoltajan työ on ensiarvoisen tärkeää. esim sairaalassa heidän työnsä on perusta koko hommalle:vai moniko haluais olla työntekijänä tai potilaana sairaalassa jossa kukaan ei siivoais?
sama kohtelu kaikille. laitoshuoltaja tekee yhtä arvokasta työtä omalla sarallaan kuin kuka tahansa muu. sairaaloissa valitettavasti on tuo hierarkia vähä vanhanaikaista. itse oon hoitoalalla, en sairaalassa töissä kuitenkaa, ja meillä laitoshuoltajat on tasa-arvoisia suhteessa muihin ja heitä...
siis silleen oikein tarkoituksella, ei vahingossa? meillä viikko sitte 2kk täyttäny kuopus on muutamana päivänä ottanu leluja käteen ja yrittäny tunkea niitä suuhunsa. ihmwtyttää vaan kun ei meillä nuo toiset oo noin pieninä osannu vielä, vasta 3-4kk vanhana. että onko tuo tavallista?
kertokaas, miten paljon sellainen plain rain asu maksaa? Kun itseki aina pähkäilen tota samaa ongelmaa. itse oon laittanu remun tms kosteussuojatun puvun housut ku on märkää ja alle 20 astetta, mutta neki on aika paksut kuitenki. Pitäiskö hakee sellaset plain rainit