• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Hakutulokset

  1. S

    Hämeenlinna

    Mepsu, täällä myös yksi Hämeenlinnalainen äippä, jolla samanikäisiä lapsia kuin sullakin. Itselläni on kaksi poikaa, (melkein) 7v ja 1kk. Jos kinnostaa, niin laitapa meiliä tulemaan =) sandiina@gmail.com
  2. S

    tampereelta äitejä?

    me kaipailtas pojan kanssa (3v)päivisin seuraa muistan äideistä,lapsista,asutaan etelä tampereella,ois kiva jos asuisitte lähellä.kirjottele rohkeesti osotteeseen sanskuu85@jippii.fi =)
  3. S

    Tampereen äidit+lapset

    mekin kaivataan päiviin seuraa äideistä/lapsista.asutaan etelä tampereella,mutta sillä ei ole väliä missä sinä/te asutte,liikkuun pääsee.oon itse pirtsakka tapaus,poitsu on kova touhuamaan(kohta 3vuotias)kirjottele rohkeesti mailiin niin tutustutaan,tavataan. =) sanskuu85@jippii.fi
  4. S

    moido

    äiskä ja 2v9kk poitsu vailla päiviin seuraa muista äipistä,lapsista.ota rohkeesti yhteyttä mailitse niin tutustutaan B) sähköpostiosote ois nanali@netti.fi,niin ja tampereella asutaan
  5. S

    ystävä hukassa

    moip!oon kohta 3v pojan äiskä tampereelta.sama hukassa kuin sinulla(teillä).voit pistää sähköpostiosot.nanali@netti.fi niin kirjoittelen
  6. S

    morot kaikille!

    äiskä ja poju 2v9kk etsivät tampereen alueelta muista äideistä seuraa päiviin,mennään vaiks kahville,ulkoileen,mitä mieleen juolahtaa,mitä lastenkaa voi tehdä.ota rohkeesti yhteyttä ni tutustutaan/tavataan B) nanali@netti.fi

Yhteistyössä