Hakutulokset

  1. M

    Suljin nyt sitten kokonaan mun blogin.

    "vittu sä oot idiootti!", "teen susta ls-ilmotuksen!", "ei tommonen oo äiti!", "huorraaaa!!!"... :(
  2. M

    Suljin nyt sitten kokonaan mun blogin.

    Tuli ihan kamalia viestejä koko ajan! :(
  3. M

    Ihana viesti tuli kaverilta lauantaina! :D

    "Onnea 2-kymppiselle! ;)" Kyllä piristi. Alkoikin justiin ikäkriisi iskeä.
  4. M

    Onko Karisma huomenna auki?

    Tietääkö joku?
  5. M

    Miten saan poistettua blogistani kommentteja?

    Joku laittelee ihan kamalia kommentteja! Siis haukkuu mua ym. Saanko ne poistettua ja estettyä?
  6. M

    Voi hemmetti mikä anoppi mulla!

    Toi lapset ja tunki samalla itsekin kylään. No ei siinä mitään, mutta vähän ajan päästä tuli miehen sisko lastensa kanssa. Meillä meni taas suunnitelmat uusiksi! Sitten anoppi vielä valitti kun en ole leiponut kun hänellä on aina tuoretta pullaa. Ärsyttävää!! No antoi sentään lapsille sataset...
  7. M

    Mulla on huomenna synttärit!

    Oikeesti!
  8. M

    Pystyykö Facebookissa muka kaverin kaverit kommentoimaan kuvia? :O

    Joku outo tyyppi oli kommentoinut muutamaa mun kuvaa. Meillä on 1 yhteinen kaveri (joka myös on kommentoinut). :O Miten on mahdollista? Samalta tyypiltä tuli kaveripyyntö.
  9. M

    Mulla on huomenna synttärit!

    Arvatkaa paljonko täytän! :D
  10. M

    Huomenta! :) Olipas mukava herätä piiitkästä aikaa oman kullan kainalosta! <3

    Otettiin ilo irti ja vietetiin laatuaikaa kahdestaan kun lapset on mummolassa. :heart: Kyllä teki hyvää! ;) Tänään lähdetään kahdestaan reissuun! :)
  11. M

    Anoppi oli sitten hakenut lapset luokseen kysymättä multa!

    Soitin miehelle ja kysyin onko antanut lapsille iltapalaa ja pessyt hampaat ja laittanut tytöt nukkumaan, niin kertoi että menivät mummolaan. Siis voi hemmetti että mua ärsyttää toi anoppi!
  12. M

    Onko tänään missään Lahden baareissa mitään menoa?

    Tietääkö kukaan?
  13. M

    Oli kyllä niiiin ärsyttävä asiakas tänään!! Pakko avautua tänne, kun Facebookiin en uskalla...

    Osti 12-packin olutta ja tuijotti mua pitkään. Sitten kysyi: "Muistatsä mua?" ja nauroi. Vastasin että "En kyllä muista". Sitten taas kamala hörönauru: "Höhöhö, siellä *****llä. Etkö muka muista?". Sanoin että on kyllä erehtynyt henkilöstä. Takana jono vaan kasvoi ja kasvoi ja asiakkaat...
  14. M

    Mistä mä löydän pojalle Hello Kitty-hupparin?

    Mistä löysitte? Mä oon nähnyt vaan pinkkiä ja lilaa.
  15. M

    Löytyyköhän mistään poikien Hello Kitty-uikkareita?

    Löysittekö Hello Kitty-vaatteita pojille?
  16. M

    Mistä mä löydän pojalle Hello Kitty-hupparin?

    Kuulema kavereillaankin on. En löydä mistään poikien Hello Kitty-vaatteita! :(
  17. M

    Ajattelin vaihtaa sukunimen. Vaihdanko myös lasten?

    Saako lapsilla olla kaksoisnimi?
  18. M

    Ajattelin vaihtaa sukunimen. Vaihdanko myös lasten?

    No mites sitten lasten postit? Ja olishan se selkeämpi jos olis sama sukunimi kuin äidillä.
  19. M

    Ajattelin vaihtaa sukunimen. Vaihdanko myös lasten?

    Sanon että saavat saman sukunimen kuin äidillä.

Yhteistyössä