Hakutulokset

  1. M

    KOLMOSTEN ODOTTAJIA??

    Itse pääasiassa kirjoittelen tuolla monikko-onnea palstalla, kun se on vähän suljetumpi yhteisö. Mutta silloin tällöin kurkkailen tätäkin palstaa. Lähinnä minua tällä hetkellä mietityttää tuo lähestyvä synnytys... Raskausviikkoja on nyt 26+6. Kovasti sitä syyskuun alkua tavoitellaan, mutta...
  2. M

    KOLMOSTEN ODOTTAJIA??

    nallukka2008@luukku.com Sorppa sekoiluni.....
  3. M

    KOLMOSTEN ODOTTAJIA??

    Ihanaa kuulla, et sielläkin kolmosten odottaja löytyy!!! Oletkin ensimmäinen johon olen eri palstoilla törmännyt!!! Niin ja sydämelliset onnittelut teidän onnenpotkustanne!!! olen ihan innoissaan, kun kuulin, et joku on samassa tilanteessa kuin meidän perhe! Olis ihan hirveenä kysymyksiä...
  4. M

    KOLMOSTEN ODOTTAJIA??

    En minäkään ole paineita ottanut perheemme yllättävästä kasvusta, mutta mullistushan se tulee olemaan meille kaikille. Päivä kerrallaan olen ajatellut eteenpäin kulkea. Dreamer; Olemme saaneet lapsettomuushoitoja kyllä. Meille tehtiin kahden alkionsiirto (kahdeksan- ja kaksisoluiset...
  5. M

    KOLMOSTEN ODOTTAJIA??

    Mamma-Maria; Kiitos onnitteluista! ja onnea myös sinulle tuplista!!! On tämä aika uskomatonta, että kolmosia odotetaan. toki paljon huoltakin mahtuu mukaan, mutta ei pidä murehtia etukäteen. Olen kovasti aikonut tulla monikko Onnea palstalle, mutta jotenkin en ole vielä saanut aikaiseksi. Täällä...
  6. M

    KOLMOSTEN ODOTTAJIA??

    Onnea kyllä tälle matkalle tarvitaan! Mutta pitänee elää päivä ja hetki kerrallaan ja toivoa, et vaavit pysyis mahdollisimman pitkään masussa turvassa.
  7. M

    KOLMOSTEN ODOTTAJIA??

    Alusta asti lääkärit ovat olleet sitä mieltä, että kaikki ovat selkeästi erimunaisia ja omissa vesikalvoissaan ja omissa suonikalvoissaan. Eilisessä ultrassa ensimmäistä kertaa lääkäri heitti ilmoille mahdollisuuden, että A ja B vauva olisivat sittenkin identtiset...??? Vielä epävarmaksi jätti...
  8. M

    KOLMOSTEN ODOTTAJIA??

    Heippa! Sattusikohan tällä palstalla olemaan muita kolmosvauvojen odottajia? Meillä siis menossa rv 13+5 ja kaipaisin vertaistukea kovasti!!!

Yhteistyössä