Hakutulokset

  1. M

    Kaveria JYVÄSKYLÄSTÄ.

    Tourutupa on ti-to auki 9.30-12. Torstaisin siellä on 14-16 vauvakerho alle 1v vauvoille. Minä ainakin olen käynyt 5kk tyttöni kanssa aamuisinkin.
  2. M

    Kaveria JYVÄSKYLÄSTÄ.

    Moikka. Olisin kanssa kiinnostunut isommasta tapaamisesta. Yritinkin sellaista järjestää mutta, paikka on hakusessa. Ihan pienien lasten kanssa on helppo lähteä ihan vaan kahvillekin tietysti. Itse käyn usein tuossa tourutuvalla neidin 5kk kanssa. Ihan noin vinkkinä. Itse olen kovasti tykännyt.
  3. M

    Kaveria JYVÄSKYLÄSTÄ.

    Moikka kaikki. On tullut yli kolmekymmentä vastausta mammaseuraksi. Osa vähän kauempaakin. Valitettavasti en kovin monen kanssa ole kahville ehtinyt. Enkä ole löytänyt paikkaa jonne, mahtuisi enemmän mammoja kerralla. Jos laitettaisiin viestejä tai jonkin näköisiä esittelyitä tähän sivulle niin...
  4. M

    Kaveria JYVÄSKYLÄSTÄ.

    Moikka kaikki. On tullut yli kolmekymmentä vastausta mammaseuraksi. Osa vähän kauempaakin. Valitettavasti en kovin monen kanssa ole kahville ehtinyt. Enkä ole löytänyt paikkaa jonne, mahtuisi enemmän mammoja kerralla. Jos laitettaisiin viestejä tai jonkin näköisiä esittelyitä tähän sivulle niin...
  5. M

    Kaveria JYVÄSKYLÄSTÄ.

    Moikka kaikki. On tullut yli kolmekymmentä vastausta mammaseuraksi. Osa vähän kauempaakin. Valitettavasti en kovin monen kanssa ole kahville ehtinyt. Enkä ole löytänyt paikkaa jonne, mahtuisi enemmän mammoja kerralla. Jos laitettaisiin viestejä tai jonkin näköisiä esittelyitä tähän sivulle niin...
  6. M

    Kaveria JYVÄSKYLÄSTÄ.

    Moikka olen 22v äiti. Asumme mieheni, vauvani 2kk ja koiran kanssa keskustassa. Olisi kiva saada seuraa lähi alueelta kahville, lenkille, kauppaan ja ihan vaan arkea jakamaan.

Yhteistyössä