Hakutulokset

  1. jenskuli87

    raskausoireketju(mahd.)

    mannikka.... jooh...minulla välillä on sellasia päiviä että kahvin haju on karsee, mutta välillä tekee oikein mieli kahvia.... En tiedä mistä johtuu.... Toivon vaan että en kuvittele... se olis kauheeta :'( Kiitos muuten kun vastasit :hug:
  2. jenskuli87

    ?!!

    Kuuluuko raskausoireisiin kamala ripuli?
  3. jenskuli87

    raskausoireketju(mahd.)

    Toivottavasti en ole sekoamassa.... Olen jo kauan halunnut lasta ja nyt on tullut joitain oireita kuten: Rusehtavaa vuotoa, sitä kesti kolme päivää.... Rintojen pientä turvotusta, pisulla käyn useammin ja muutaman kerran on tullut pahaolo kahvin hajusta, mutta siltikin pelkään koko ajan että...
  4. jenskuli87

    Auttakaa tietämätöntä!!!

    Morjensta kaikki!! Minkälaisia oireita yleensä on raskauden alussa? Minulla oli rusehtavaa vuotoa (tuli myös verta) ja pahaa oloa pitkin päivää.... Onko se normaalia...? Kuitenkin raskaustesti oli epäselvä :( Voiko kuukautiset tulla vaikka olisikin raskaana? Hirveä kysely päällä :headwall...
  5. jenskuli87

    Auttakaa tietämätöntä!!!

    Morjensta kaikki!! Minkälaisia oireita yleensä on raskauden alussa? Minulla oli rusehtavaa vuotoa (tuli myös verta) ja pahaa oloa pitkin päivää.... Onko se normaalia...? Kuitenkin raskaustesti oli epäselvä :( Voiko kuukautiset tulla vaikka olisikin raskaana? Hirveä kysely päällä...
  6. jenskuli87

    Olenko raskaana?

    Hei. Voisiko joku auttaa tietämätöntä.... Minulla on kuukautiset aika paljon myöhässä ja minulla on jatkuvaa väsymystä aamusta iltaan!!! Tänään tuli ruskehtavaa vuotoa mutta ei ole minkäänlaista kipua... Onko se normaalia? Tein raskaustestin viimeviikolla terveyskeskuksessa ja se oli...

Yhteistyössä