Hakutulokset

  1. M

    Paksu limakalvo - raskaus??

    Moi kaikki. Kyselisin onko teillä muilla tietoa/kokemusta.. Elikkä ollaan yritetty n.puoltoista vuotta laska p.ystävän kanssa siinä onnistumatta. Menin sen tiimoilta nyt sitten lääkäriin ja laitto lähetteet labraan,papaan,ultraan eli kaikkiin tarvittaviin mun epäsäännöllisten kuukautisten...
  2. M

    Pitkä epäsäännöllinen kierto, negaa, eikä kuukautisia!

    Joo outoa SLempi, ettei tuon enempää katsonut/tutkinut olis luullut.. Itselläni alkoi eilen (kp90) kuukautiset viehdoin! :D Ei kyllä oo koskaan aikaisemmin ollut tilannetta että näin iloinen olisi niiden alkamisesta! :D Sitä vielä ajattelin kysästä kun tosiaan kerkesin sen lääkäriajan jo...
  3. M

    Pitkä epäsäännöllinen kierto, negaa, eikä kuukautisia!

    Sait siis ajan gynelle? Ite soitin eka sinne ja selitin tilanteen ni sanoivat että omaan tiimiin vaan aika lääkärille... Luulis nyt et gynekolokilla enemmän tietoa tällasist asioist ku perus lääkärillä. ohhoijjaa.
  4. M

    Pitkä epäsäännöllinen kierto, negaa, eikä kuukautisia!

    Mulla tänään kp 79.. No hyvä että sä sait ajan jo tälle kuulle! :) Joo eli lopetin pillerit kesän jälkeen. Lopetuksen jälkeen tuli normaalisti menkat (19.7). Sen jälkeen seuraavat tulikin vasta 14.9 eli kp oli 56. Ja sen jälkeen ei tosiaan ole näkynyt. :( Mä kyllä ymmärrän sen että kuukautiset...
  5. M

    Pitkä epäsäännöllinen kierto, negaa, eikä kuukautisia!

    Sama juttu täällä.. Ens viikolla jo 3kk edellisistä kuukautisista!! Välillä (useasti) vihloo munasarjoihin ja joskus tuntuu että kuukautiset alkaisi mutta ei mitään! Viime viikolla kävin labrassa pissimässä mutta sekin näytti negaa. Ei siinä mitään mutta mukavaa että sain lääkäriajan vasta...

Yhteistyössä