Hakutulokset

  1. D

    ~~Kesäkuun Kullannuput 2010~~

    Hei pitkästä aikaa :) Me ollaan jo minun ja miehen perheille kerrottu vauvasta. Itellä vähän outo olo, kun ei tunnu edelleenkään yhtään siltä, että olisi raskaana! Huomenna olisi eka ultra, sittenpä näkee, mitä siellä masussa on =)
  2. D

    KESÄKUUN KULLANNUPUT

    Mima :hug: Mulla on ihan kummallinen olo, ensimmäinen neuvola oli parisen viikkoo (?) sitten ja siihen tyssäs pahoinvointi ja muut oireet... Ei yhtään tunnu edes, että olisi raskaana! Ens viikolla olisi äpkl:lla ultra, toivottavasti siellä on hyvinvoiva vaukkeli.. Danina ja Nuppu 8+3
  3. D

    KESÄKUUN KULLANNUPUT

    Pohtijatar; mulla kans on perjantain jälkeen loppunut pahoinvointi, kumma homma. Sikainfluenssarokotteesta, en usko että sen otan, ainakaan näillä näkymin. Viikkoja on kuitenkin vähän ja täällä Oulussa sitä toistaiseksi annetaan niille, joilla yli 30 rv. Toisaalta kuulun diabeteksen vuoksi...
  4. D

    KESÄKUUN KULLANNUPUT

    Hei! Eka neuvola takana ja tuttua hommaahan se oli. Kuopus oli reissulla mukana ja saas nähä, millon se kertoo mummuille ja papoille =) Me ei nimittäin olla kerrottu juuri kenellekään tulevasta vauvasta :whistle: Joku mainitsi päänsäryn? Mulla kans jo kolmatta päivää pää kipeä ja loppua ei...
  5. D

    KESÄKUUN KULLANNUPUT

    Raskausdiabeteksesta; mulla tuli se ensimmäisen raskauden aikana, tosin jo aiemin oli ollut kohollaan olevia arvoja. Suvussa kellään ei ole diabetesta, en tiiä sitten, miksi mulle tuli ja jäi. Eli insuliinia on saanut pistää synnytyksen jälkeenkin. Raskausaikana kontrolli on todella tiukkaa ja...
  6. D

    KESÄKUUN KULLANNUPUT

    Yhyh, millon tää kuvotus loppuu?!?! Kertaakaan en ole vielä oksentanu, mutta lähellä on koko ajan... :/ Joku mainitsi levottomat jalat ja täältä löytyy kohtalokaveri! Ärsyttävä vaiva, joka ollu joka raskaudessa!
  7. D

    KESÄKUUN KULLANNUPUT

    Hei! Täällä vielä yksi ilmoittautuu mukaan! L.a. näillä näkymin 11.6. ja kolmas lapsi tulossa. Vointi muuten ihan hyvä, mutta välillä kuvottaa :x Oulusta olen, joten synnytyspaikkana toimii OYS

Yhteistyössä