Hakutulokset

  1. S

    ****Plussanneiden raskausoireketju****

    Mulla ei ole kyllä päiviä tarkassa muistissa, ja plussatkin olleet vaan haaleita haamuja.. mutta tässä tulee: Oireet ennen testiä -tosi pientä vatsan ja rintojen nipistelyä -aamuyön valvominen ja pirteys aamulla ja illalla -kummalliset unet, myös seksiunia joita harvemmin tulee nähtyä ;)...
  2. S

    Itsensätutkijat..k.nipukasta..

    Haamu saatu. Kn:n käyttäytyminen ei ole eronnut mitenkään normikierrosta, ainoastaan "takapuolelta pitempi" =D Eli ei kiinni, ei kova, ei noussut jne. Eli itse en näköjään pysty päättelemään siitä mitään..
  3. S

    Uusioperheiden vauvakuumeilijat

    Hirveän hiljaa hyssytellen tulen mukaan =) Itselläni kaksi pientä, miehellä ei lapsia. Yhteistä ei varsinaisesti "yritetä", mutta estelläkään ei, joten tjot-meiningillä mennään =)
  4. S

    Itsensätutkijat..k.nipukasta..

    Nostelen :) Ja samalla kyselen tietääkö joku miten äkkiä kn yleensä sulkeutuu oviksen jälkeen? Mulla meni eka kertaa kahteen vuoteen ovis hukkaan :/
  5. S

    Itsensätutkijat..k.nipukasta..

    Mulla sama, ma tai ti odotan tätiä tulevaksi ja kn on myös melko alhaalla ja tosiaankin vähän auki. Pitäsköhän alkaa kirjottaan ylös kierron vaiheita ja miltä kn tuntuu, josko pääsis sen käyttäytymisestä perille :laugh:
  6. S

    Itsensätutkijat..k.nipukasta..

    Onko kenelläkään liikutteluarkuutta kohdunnapukassa? Mulla epäilyttää et onkohan joku sairaus kyseessä kun näin on :( Taas vaihtelee ihan oudosti tuo tilanne, kiinni on, melko alhaalla ja sellainen "verevä", siis tuntuu turpealta :laugh: Ihanaa kertoa näistä osista tälleen julkisesti :x
  7. S

    Itsensätutkijat..k.nipukasta..

    Lissee juttuja, onko joku ketjussa kirjotellut kenties plussannut? Oviksen jälkeen taas laskeutui tuo kn, oisko eilen ollut niin kokeillessa tuli ihan hitusen verta kuten tuolla muutama sivu aiemminkin näytti käyneen joillain.. Tosin en kyllä usko raskauden mahdollisuuteen.. :/
  8. S

    Itsensätutkijat..k.nipukasta..

    Minä olen synnyttänyt kaks kertaa, toisen lapsen jälkeen olen tutkiskellut napukkaa eikä siitä ota mitään selkoa :/ Joinakin kiertoina koko ajan auki, joinakin auki ovikseen asti ja sitten sulkeutuu. Oviksen aikana mielestäni korkeammalla kuin muulloin, ja tädin tulon ajankohtaa en pysty...

Yhteistyössä