Hakutulokset

  1. P

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Onnea Tiudeliini ja Odes! :flower: :flower: Hurjasti tullut viestejä viime kirjoitteluni jälkeen. Kiirettä on tässä pitänyt, enkä ole ehtinyt täällä oikein käydä. Mutta iloisia uutisia täälläkin :heart: Minua ei ehkä vielä kannata lisätä plussanneisiin. Jos nyt odottelisi vaikka...
  2. P

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Luin Tiudeliini linkittämäsi tekstin ja vaikttaa siltä, että sinulla oli kemiallinen raskaus :( Munasolu on siis hedelmöittynt ja hipaissut kohdun seinää, jolloin hcg:tä on alkanut erittyä. Kyseessä on siis alkuraskauden keskenmeno ja se on oikeastaan aika yleistä. Suurin osa sen kokeneista ei...
  3. P

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Voi onpas tälle sivulle kertynyt monen ihmisen epäonnet. Halaukset kaikille tasapuolisesti :hug: Valkokulta en ole koskaan kuullut vastaavasta. Onko siihen sitten mahdollista saada jonkinlaista lääkitystä? Lääkärille varmaan kannattaa ainakin mennä sitten ensi kierron jälkeen :(...
  4. P

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Onnea chiaraa!! Aivan mahtava juttu :heart: Toivon mukaan me muut plussaamme pian perässä :) Tervetuloa cata81 ja idapinky! ON: Ihmeellinen asia tuo ovulaatio.. Minulla on kierto vakiintunut melko tasaiseksi, jätin n vuosi sitten pillerit pois ja alun epäsäännöllisyyksien jälkeen bongaan...
  5. P

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Kiitos chiaraa, kun lisäsit minut listalle! Ja tervetuloa minunkin puolesta kaikki uudet :) Tuosta chiaraan kyselemästä greipppimehusta minulla on semmoinen käsitys, että se paksuntaa kohdun limoja ja muutenkin muuttaa niitä limoja hedelmöittymiseen sopivammiksi. Ehkä hyvä apu siis niille...
  6. P

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Kiitos Supuliini tervetulotoivotuksista :) Ja onnea vakipaikasta!! Tuo hotellihuone on varmasti hyvä idea, kyllä se oman kivan lisänsä tuo niihin kahdenkeskeisiin hetkiin ainakin minun kokemukseni mukaan. Vauvan peittokin kuulostaa kivalta ajatukselta, joitain neulomisohjeita olenkin jo...
  7. P

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Olen muutamia kertoja käynyt kurkkimassa tätä ketjua ja nyt liittyisin mukaan, jos huolitte =) Vauvakuumeilua on minulla ollut säännöllisen epäsäännöllisesti jo vuosia, nyt päätimme miehen kanssa, että vauva on tervetullut perheeseemme, esikoisesta siis haaveilemme. Ikää minulla on 26 vuotta...

Yhteistyössä