Hakutulokset

  1. P

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Heippa kaikille! Jospa uskaltautuisin mukaan jo, ivf alkuinen raskaus minulla ja kahden alkionsiirto tehty, 27.10 pääsee katsomaan onko ketään kyydissä. peikkorinsessa/ 31v/ 2. lapsi/ la 12.6
  2. P

    Kohdunulkoisen raskauden kokeneita!?

    Pakko tulla kertomaan, että hcg oli lähtenyt laskuun (oli viime to noin 200) eli vaikuttaisi siltä, että kyseessä oli ihan normaali alkuraskauden keskenmeno...huh...pienempi paha kuitenkin noista vaihtoehdoista!Ja pienen toivonpilkahduksen myös saimme siitä, että heinäkuussa minulta katsotaan...
  3. P

    Kohdunulkoisen raskauden kokeneita!?

    Pakko tulla tänne avautumaan...meillä siis tilanne se, että takana 3 keskenmenoa peräjälkeen 2010-2011...Viime Syyskuussa sitten myös luultiin, että taas spontaani keskenmeno...vuoto ei vain lakannut ja aloin saamaan järkyttäviä kipukohtauksia, kun viikkoja meni eteenpäin...ravasin jatkuvasti...
  4. P

    Auttakaa epätietoista...pelottaa!

    kiitos vastauksestasi!=) ehkä mä tässä nyt yritän olla sekoamatta ennen huomista...ja huomenna siis ainakin vähän viisaampi tämän asian suhteen: / Mullakin tämä oli jo kolmas keskenmeno sitten viime kesän, mutta koskaan aikasemmin ei tuo hcg ole ollut koholla enää tässä vaiheessa, kai...
  5. P

    Auttakaa epätietoista...pelottaa!

    Elikkäs sain keskenmenon 12.4(6+1)...tai siis silloin alkoi vuoto...14.4 tuli sitten pari hyytymää..sen jälkeen on tullut vaan kirkasta veristä vuotoa, joka siis jatkuu edelleen:confused: Viime viikolla kävin hcg:n mittauksessa...ja tänä aamuna soitin tuloksia...täti puhelimessa ei olisi...
  6. P

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Minut voi poistaa listalta:( Kesken meni siis tämäkin...todella surullinen olo, mutta periksi ei anneta! Kyllä meillekin se vauva vielä tulee! Ihanaa odotusaikaa kaikille, toivottavasti olen viimeinen joka tämmösiä uutisia joutuu kertomaan!:heart:
  7. P

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Aurinkoista lauantaita kaikille! Vielä ainakin mukana.. :) Varhaisultraan en päässyt näin vähillä viikoilla, mutta ensi viikolla verikokeeseen...katsotaan raskaushormonin määrää ja eka neuvola 18.4 :) Nyt ei voi siis kun vain odottaa taas ja toivoa parasta. Hirveetä, kun kyttää kokoajan...
  8. P

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Olen lueskellut tätä ketjua ja jos nyt hyvin,hyvin varovaisesti mukaan...meillä, kun tilanne on niinkin epävarma, että 2keskenmenoa takana vuoden sissään noin viikoilla 6. Ja nyt pitäis omien laskujen mukaan olla menossa 5+3...eilen tein clearbluen viikkonäytöllisen testin ja tulos oli 1-2...

Yhteistyössä