Hakutulokset

  1. F

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Heipä hei kaikille! Tulin kuulumisia kertomaan, toivottelemaan uudet tyypit tervetulleiksi ja tsemppaamaan teitä jotka vielä plussaa metsästelette. Täällä porskutellaan viikolla 9 jo! Pientä pahoinvointia on ilmaantunut, lähinnä kyllä iltaisin. Muuten samat oireet kuin plussauksen tienoilla...
  2. F

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Kiitos onnitteluista Milya! Mulle vois laittaa yk 11.. Toikin aivan arvio kun viime kesäinen raskaus sekoittaa pakkaa. Joku kyseli miten tärppikierrossa on seksin harrastamisen ajoitettu.. Meillä ainakin on koko tän vuoden ajan ollut vaan todella aktiivista, ennen ja jälkeen oletetun oviksen...
  3. F

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Heippa kaikille! Ajattelin tulla ilmoittamaan että plussasin tänään kp 35. Oireina oli heti oviksen jälkeen kipeät rinnat, vatsa sekaisin/ilmavaivat :), näppyjen lisääntyminen, pään jomottelu. Huonoja oloja ei vielä ole ilmaantunut mut tänään rv vasta tasan 5.. Oon Superonnellinen!!!! Pieni...
  4. F

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Milya: Mulla saa olla noi tiedot, ihan ajantasalla ovat. Yrityskerrat on itselläkin kysymysmerkki koska keskenmeno sekoitti kropan täysin. Jotain 9 ja 12 välillä mutta tarkemmin en osaa sanoa. Eli olkoon ilman sitä tietoa, kiitos! :) Ja hieno homma että otit Alexandra 89:n perinnön hoitaaksesi...
  5. F

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Heipä hei naiset! Pikaista omanapaa kun puhelimella kirjoittelen.. Ja Lily Alicelle etenkin kun kuulumisia kyselit. Täällä mennään kiertopäivässä 31/29-31 ja menkkoja ei kuulu ei näy.. Aikas jännää! Mut oon 100% varma että huomenna tai to viimeistään alkavat. Oloja ei hirveästi mitään ole, ei...
  6. F

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Heipsan! Onnea plussanneille, ihan mahtavalta varmasti tuntuu! Tää luo uskoa meidän muidenkin mahdollisuuksiin.. Ehkä joku päivä... (.)... Tässä kierrossa en oo ovista tikutellut. En vaan ole viitsinyt, en koe sitä niin tarpeelliseksi kun kuitenkin aikas aktiivista rakkauselämää...
  7. F

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Heippa! Niinhän siinä taas kävi että menkat alkoivat su, eli uusi kierto käynnissä. Nyt siis päivä 5 ja yk varmaan n. 10? En oo varma joten ei tarvi Aleksandra 89 laittaa listaan. :) Tutkimukset etenee, eli miestä ruvetaan seuraavaksi tarkastelemaan, voi parkaa... Mutta siis luomuyritykset...
  8. F

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Huomenta naiset! :) Aluksi, suuret pahoitteluni Evangelina! Oon niin sun fiiliksissä mukana (nim. piinapäivät lopussa ja sellanen fiilis että viimeistään huomenna tai su ne menkat sieltä on jälleen kerran tulossa!!! :( ) Ei tässä muu auta kuin leuka pystyssä kohti uusia pettymyksiä... Jos...
  9. F

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Heipä taas pitkästä aikaa! Vihdoin sain aikaiseksi kirjoiteltua, näin munajuhlan kunniaksi! :) Aluksi, Na-dene paljon onnea plussasta! Ihan mahtavaa, nyt jos alkaisi oikein kunnolla plussia tuulemaan tännekin päin! =) miss_piggy, kyselit viimeksi kilpirauhas-arvojen testaamista. Kävin...
  10. F

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Huomenia vaan kaikille ketjulaisille! Nyt jonkin aikaa taustalla seuranneena ajattelin kertoilla itsestäni ja osallistua aktiivisemmin keskusteluun. Aika paljon on tullut pyörittyä vauva - ja raskausaiheisilla sivuilla viimeisen vuoden aikana kun vauva on ollut tilauksessa. Aluksi lähdettiin...
  11. F

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Heippa! Oon uusi tällä keskustelupalstalla. Mitenköhän homma toimii? Eli ikäni on 31, yritys aloitettu 5/12, yksi keskenmeno takana 7/12 eli nyt menossa yk 8.

Yhteistyössä