Hakutulokset

  1. I

    aatoopikkojen vanhemmat!

    Odotan vasta ensimmäistä, mutta minulla itselläni on atopia. Olen saanut elinikäisen kortisonivoidekuurin sekä perusvoiteitakin löytyy kolmea erilaista vahvuutta. Ensimmäisestä omasta neuvolakäynnistä minulle on merkattu olevan kuivahko iho, teini-iässä syy vasta selvisi kuivaan ihooni. Olen...
  2. I

    Joulukuun tontut -15 *kesäkuussa*

    Nyt on tullut ostettua Nykkikselle rattaat, vaunukoppa, pinnasänky, turvakaukalo, isofixjalka sekä adapteri turvakaukalolle. Rahaahan niihin meni, kun haluttiin ostaa kaikki uutena. Enkä suoraan sanottuna uskonut niihin tosissaan menevän niin paljon, mutta meni nyt kuitenkin. Vaattet on...
  3. I

    Blogin mainostus ja uusien etsiminen!

    http://vainilmaajakuplia.blogspot.fi Kyseessä alkuraskautta käsittelevä blogi, joka alunperin tehty yksityiseksi. Kuitenkin asiaa tarkemmin mietittyä julkaisin kirjoitukset, muidenkin luettavaksi. Blogia on tarkoitus kehittää sekä laajentaa, kunhan vauva on tehnyt tulonsa. Toistaiseksi siis...
  4. I

    Esikoista odottava ja tyhmät kysymykset

    Itsekkin odotan mieheni kanssa ensimmäistä, ja olemme täynnä kysymyksiä. Isäni ja äitini joskus ohjeisti ettei tyhmiä kysymyksiä ole, ja olenkin kyseistä oppia noudattunut nyt neuvolassa hyvinkin tarkasti. :) Itsellä esikoisen odotus edennyt toiseen kolmannekseen rv 14+3, tänään oltiin toista...
  5. I

    Joulukuun tontut -15 *kesäkuussa*

    Hei, ihanaa että jollain toisellakin on aktiivinen lapsi :) Meillä mies meni ultrassa aivan valkoiseksi "Liikkuuko ne oikeesti noin paljon?" :D Kätilön vastaus oli "Joo, ne yleensä liikkuvat sen muutaman minuutin, ja lepäävät kymmenen". Meillä pikkuinen liikkui sen 20 minuuttia, ennen kuin...
  6. I

    Joulukuun tontut -15 *kesäkuussa*

    Heippa, täältä ilmoittautuisi joulukuulle 2015 uusi odottaja. Joka nyt rohkaistui ensimmäisen kolmanneksen mentyä ohi, kirjoittelemaan lukemisen lisäksi. Takana kaksi neuvolareissua sekä yksi ultra. Vahvasti näyttää siltä, että joulukuussa meitä on kolme kahden sijaan. On tullut jäädäkseen...

Yhteistyössä