Hakutulokset

  1. T

    Esikoinen vuodelle 2014

    Juu tässä on jo 7 testiä tehty ja kaikki positiivisia. Mieskin rupesi uskomaan, kun testattiin clearblue digillä. HAH! Hän ilmeisesti tarvitsi vähän teknologiaa mukaan tähän hommaan. Vanhemmille on jo kerrottu ja sisaruksille sekä muutamalle hyvälle ystävälle. Toivotaan, että matkustaja pysyy...
  2. T

    Esikoinen vuodelle 2014

    ti 31/32 ke ja 32/32 to 33/32 aamuna testattu plussat. :))) kai tätä pitää jo uskoa. nyt kun pienokainen pysyisi kyydissä.. oi tätä epätodellista fiilistä.
  3. T

    Esikoinen vuodelle 2014

    Sennay: Mä syön mammavitskuja, gelee royalia (aloitettu tässä kuussa) ja omega 3. En kyllä joka päivä muista syödä.:P ON: Kp 30/28-32 meneillään... MIKSEI TÄÄ KIERTO VOI OLLA LYHYEMPI. Oon testannu jo 3:lla herkällä testillä negat eli kyllä ne menkat on tulossa, mutta eiköhän ne tuu sitten...
  4. T

    Esikoinen vuodelle 2014

    Heea_ : Meillä mies enemmänkin valittaa olevansa vauvantekokone. Kyllä varmuuden vuoksi ollaan peittoja melkein jokapäivä heiluteltu. ON: Ei kyllä enää ovispäivänä onnistunut peittojen heiluttelu. Rakas koirani osasi yllättää oikein kunnolla. Oli sitten syönyt ittensä ulos kylpyhuoneesta...
  5. T

    Esikoinen vuodelle 2014

    Tänään on niin ovis! Mä tunnen sen... :D Koko vkl tullut kirkasta limaa ja ollut pientä nippailua. Nyt kuitenkin tuntemukset yltynyt niin, että olen ihan varma munasolun irtoamisesta. Voi kun eilisiltaiset talletukset eivät olisi menneet hukkaan. Pitää illalla vielä koittaa saada mies...
  6. T

    Esikoinen vuodelle 2014

    hopess: ootko testannut aina samanlaisella testillä? ja heti aamupissasta? Staffy85: Mä kysyin polin päivystävältä gyneltä samaa! Se ei ottanu asiaan mitää kantaa ja ilmoitti vaan tylysti "sulla on ilmeisesti endo. Mitään ei sille täällä päivystyksessä voida tehdä. Koitatte viel 6kk luomuna...
  7. T

    Esikoinen vuodelle 2014

    Mahtuisikohan tänne yksi esikoisesta haaveileva nainen lisää? Oon 24v ja mieheni 28v. Ollaan nyt aktiivisesti yritetty esikoista 3kk. Hormonaalista ehkäisyä ei ole ollut käytössä vuosiin. Keskeytetty yhdyntä oli käytössä muutaman vuoden vuotta ja pelottavan hyvin toimi. :D Nyt vähän...

Yhteistyössä