Hakutulokset

  1. Ä

    88 vuoden mammat

    paljon meitä on, kaikki vaan asuu niin eripuolilla : /
  2. Ä

    Odottavia nuoria äitejä Porvoon suunnalta? :)

    mielellään, mä olisin ainakin mukana, toivottavasti myös muitakin innotuis! =)
  3. Ä

    Pk-seudun äitejä jotka kaipaavat uusia ystäviä?

    täältä löytyy :wave: oon vm. 88, lapset 3v ja 3kk. auto on, joten päästään minne vain :D
  4. Ä

    Äidit 20-23, monennellako yk:lla tärppäs ?

    meillä esikoisen kohdalla tärppäsi 4. kierrolla ja toinen 7. kierrolla. Pillerit on aikaisemmin ollut käytössä, nyt kuopuksen syntymän jälkeen kierrukka. ikää nyt 23v ja esikoinen 3v ja kuopus 3kk :)
  5. Ä

    Odottavia nuoria äitejä Porvoon suunnalta? :)

    kotvanen, meistä saa ainakin puisto/kahvi seuraa :) toisin puistossa vielä hankala touhuta kun niin paljon lunta! :D
  6. Ä

    88 vuoden mammat

    onko ketään ketä haluais vaihtaa arjen kuulumisia? Ja tutustua? =) saa laittaa yv:tä.
  7. Ä

    Odottavia nuoria äitejä Porvoon suunnalta? :)

    minsku82: OK! :) käykö tässä ketjussa enää muita äitejä porvoon suunnalta?
  8. Ä

    Odottavia nuoria äitejä Porvoon suunnalta? :)

    aijaa =) meil on kaupalle n. 3min kävelymatka. asutteko niinku siellä omakotitalo alueella? oletko vielä töissä/koulussa vai oletko jo päässyt aloittamaan mammaloman?
  9. Ä

    Odottavia nuoria äitejä Porvoon suunnalta? :)

    minsku82, asutaan tääl "alahuhtisis", ala-asteen alapuolella. missä te? ollaanko kenties naapureita...
  10. Ä

    Odottavia nuoria äitejä Porvoon suunnalta? :)

    mäkin mukaan! vaikka en ole enää raskaana :D luokittelen itseni nuoreksi äidiksi, sillä olen 23v, esikoinen 3v ja toinen 2kk. asumme huhtisissa ja asioimme rauhankadun neuvolassa.
  11. Ä

    Äidit vm 88

    oon joskus aikoja sitten kirjoitellut tänne, joten päivitetään.. poikani on 2v5kk ja avomies 30. Porvoossa asutaan.... onko ketään täältä päin tai onko joku halukas etana postiin? ois kiva tutustuu ja saada hyviä ystäviä.... =)
  12. Ä

    Odottajia/äitejä Porvoosta??

    joo niin tuntuu olevan.... välillä kun oon käyny niin ei mitää uusia viestejä. missä kaupunginalueella asutte? me asutaan huhtisissa. äiti 79, minkä ikäiset ovat muut lapsesi?
  13. Ä

    88 vuoden mammat

    täälläkin! :wave: poikani täytti 2v ja porvoosta ollaan =)
  14. Ä

    Odottajia/äitejä Porvoosta??

    ollaan lokakuusta asti asuttu porvoossa, ja vielä ei ole yhtään kaveria... mutta olen vasta 22 ja poikani jo 2v, olenko liian nuori seuraanne???
  15. Ä

    äitejä porvoosta + lähiseutu

    Olemme syyskuun lopussa muuttamassa porvooseen ja en tunne sieltä ketään. Olis kiva jos teistä nuorista äideistä sais itelleen uusia tuttavuuksia ja seuraa vaikka leikkipuistoon. Ite oon vm 88 ja poikani on 1v 8kk. Olisi hyvä jos olet porvoosta tai siitä läheltä mutta kaikki voi ottaa kyllä...
  16. Ä

    kakskymppisii äitejä turusta???

    Mahtuuko mukaan 21v äippä, jolla 1v 7kk ikäinen poika? oon kyl salosta mutta turkuun vain puolen tunnin ajomatka vai onko tää palsta vain paikalisille?
  17. Ä

    Äidit vm 88

    täälläkin vm.88 salosta! mulla on poika 1v 7kk... ois kiva tutustua teihin muihin!

Yhteistyössä