Hakutulokset

  1. T

    yöhikoilu

    Onko muilla ollut yöhikoilua synnytyksen/sektion jälkeen? Minulla alkoi yöhikoilu n. kaksi viikkoa sektion jälkeen. Liittyyköhän synnytyksen jälkeiseen hormoni toimintaan?? Jos on ollut yöhikoilua, niin onko alkanut heti synnytyksen jälkeen vai myöhemmin???
  2. T

    yöhikoilu

    Hei,onko muilla ollut synnytyksen jälkeistä yöhikoilua?? Minulla yöhikoilu alkoi n. kaksi viikkoa sektion jälkeen. Mietin tässä, että onko moinen normaalia?? Hormooneista johtuvaa??
  3. T

    Kohdunkaulan tilanne viikolla 40

    Minulla oli viikolla 39+1 kohdunkaulaa jäljellä 2 cm, pehmeä, mutta suljettu. Viikon päästä eli laskettuna päivänä sama tilanne eli ei mitään muutosta. Johtaako tämä nyt siihen, että synnytys joudutaan käynnistämään?? Voiko tuo kohdunkaula lyhentyä ja avautua lyhyessä ajassa vai pitääkö nyt vain...
  4. T

    Kohdunkaulan tilanne viikolla 40

    Minulla oli viikolla 39+1 kohdunkaulaa jäljellä 2 cm, pehmeä, mutta suljettu. Viikon päästä eli laskettuna päivänä sama tilanne eli ei mitään muutosta. Johtaako tämä nyt siihen, että synnytys joudutaan käynnistämään?? Voiko tuo kohdunkaula lyhentyä ja avautua lyhyessä ajassa vai pitääkö nyt vain...
  5. T

    yöhikoilu

    Heips vaan kaikille! Olen nyt raskausviikolla 34 ja parin viikon aikana olen muutaman kerran herännyt rinnan, kaulan ja niskan alue hiestä märkänä. Tämä on aivan uutta minulle, koska aikaisemmin minulla ei ole yöhikoilua esiintynyt. Onko muilla tällaista yöhikoilua ja onko normaalia...
  6. T

    rakenneultra

    Olen uusi tällä palstalla joten hei vaan kaikille :wave: Mietin tässä tuohon rakenneultraan menoa ja haluasin tiedustella, että kuinka moni on käynyt rakenneultrassa?? Mietin vain tuon rakenneultran tarpeellisuutta.. Minulle on tehty viikolla 12 niskpoimuultra+veriseula ja viikolla 18 tehtiin...

Yhteistyössä