Hakutulokset

  1. V

    Huhti-Hiput 2008

    Huomenta kaikille =) Oispa nukuttanut,mutta lapset nousivat jo seittemän jälkeen. Mulla kakkosen kohdalla äippävaatteisiin siirryin rv10,silloin oli tosi turvonnut olo ja niin on nytkin.. Jotain mammavaatteita on vielä,mut pari kuukautta sitten möin kirpparilla osan.Ellokselta tilasin...
  2. V

    Huhti-Hiput 2008

    moikka kaikille uusille ja onnea =) Tänään se kauhea kuvotus sitte alkoi..onneks mies jäi viikon lomalle niin ei tarvii touhuta lasten kanssa niin paljon,voi vähän levätä. Meillä onneksi talvella ostettiin tuplat niin voi sit niitä käyttää ja löytyy myös yhdistelmät,eiköhän niillä pärjää...
  3. V

    Huhti-Hiput 2008

    soittelin neuvolaan ja sain ajan 4.9 terkkarille.Sitten antavat ultraan aikaa,kylläpä saa odotella pitkään ennen kuin tietää millo on laskettu!!Alamahaan vihlailee jatkuvasti,mut onneksi ei pahoinvointia vielä,edellisissä tuli pönttö erittäin tutuksi. Täytyypä kiittää neitin perään kun nousee...
  4. V

    Huhti-Hiput 2008

    Moi!minäkin taidan liittyä teidän huhtikuisten joukkoon,eilen testi näytti plussaa!! Meille olisi kolmas tulossa jos kaikki hyvin menee :) Poika on 04 ja tyttö 06 syntynyt.. Mulle raskaus tuli vähän yllätyksenä,kun neiti on vasta 8kk!Minulla ei ole vain mitään aavistustakaan milloin laskettu...

Yhteistyössä