Hakutulokset

  1. T

    ***SYYSMASSUKAT 2008 huhtikuussa***

    Yv:tä vastattu
  2. T

    ***SYYSMASSUKAT 2008 huhtikuussa***

    Voi luoja... En ole moneen kuukauteen palstalle kirjoitellut, vaikka olen ilmottautunut... Koin vastaavan kauheuden viime syyskuussa, mitä sinä nyt. Minulla oli silloin raskausviikkoja 19. Tiedän niin hyvin, miltä sinusta nyt tuntuu. Laita minulle yv:tä jos haluat, vaihdetaan ajatuksia ja olen...
  3. T

    ***Keskenmenon jälkeen plussanneet Tammi-helmikuussa***

    Moi pitkästä aikaa! Tovi on vierähtänyt edellisestä kirjoituksesta... Lukemassa olen käynyt kuulumisianne säännöllisesti kylläkin. Ensinnäkin Masukille ja Viuhtikselle :hug: Olisi asiat voinut mennä toisinkin ja teidänkin kuuluisi nyytti syliin saada... Ja MyAngelsille kanssa voimia...
  4. T

    ***Keskenmenon jälkeen plussanneet Tammi-helmikuussa***

    Kiitos kaikille tsempityksistä! Ei tätä pelkoa kenellekään toivois, mutta ihana tietää, että tällainen pelko on "normaalia" kaiken jälkeen... Omia tietoja vähän tarkemmin: ikää molemmilla noin 30, kaksi onnistunutta raskautta ja kolme keskenmenoa. Km olleet viikoilla 7-19 :'( Yleensä...
  5. T

    ***SYYSMASSUKAT 2008***

    Kiitos tervetulotoivotuksista! Ilmoittelenpa minäkin sitten tarkempia tietojani. Noin kolmekymppisiä ollaan molemmat. Onnistuneita raskauksia 2, keskenmenoja 3. Laskurien mukaan laskettu aika on 18.9, ultrassa ei tietenkään ole vielä asiaa varmisteltu. Onnea ultrassa käyneille hyvistä...
  6. T

    ***SYYSMASSUKAT 2008***

    Uskaltaudun minäkin kurkistamaan tälle puolelle, kun huomasin, että kainuulaisia liikenteessä, minä myös =) Alussa mennään toooosi varovaisella mielellä, useita keskenmenoja taustalla, onneksi onnistuneitakin raskauksia. Pelko on kova, mutta eteenpäin pikkuhiljaa yritellään mennä. Pari...
  7. T

    ***Keskenmenon jälkeen plussanneet Tammi-helmikuussa***

    Höh, ei toiminut tuo aikaisemmin rekisteröimäni nimimerkki Jovitar, nyt siis olkoon Trine, jos toimii... Kiitos, Tinii :) Olen usein taustalla lukenut sinunkin kirjoituksia, ja monta kertaa ajatukset on aivan samat. Mullakin pitäis pari viikkoa kärvistellä vielä ennenkuin on eka ultra...
  8. T

    ***Keskenmenon jälkeen plussanneet Tammi-helmikuussa***

    Täällä olisi kanssa yksi uusi odottaja liittymässä joukkoonne. Keskenmenoja takana useita, ja taas pelko p..seessä mennään. Oireita ei liiemmin ole ja sehän tässä huolestuttaakin. Niin kuin mieli koko ajan odottais, että milloin alkaa homma mennä reisille... Miten muut olette tämän pelon kanssa...
  9. T

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    Unohtui... kaikille mielettömästi tsemppiä masuasukkien kanssa! Mä voisin kans liittyä siihen yllämainittuun yhdistykseen :)
  10. T

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    Heippa kaikille! Uusi mamma ilmoittautuisi mukaan. Tammikuun viimeisille päiville la menee. Kolmas lapsi tulossa ja pohjois-Suomessa asustellaan. Todella toivottu ja haluttu vauva tulossa. Ihmetyttää vaan sellainen seikka, että mulla näytti testi aikaisessa vaiheessa plussaa ( eli viikoilla...

Yhteistyössä