Hakutulokset

  1. S

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Kyllä ranka on ihan jumissa. Osteopaatilla kävin ja sai muutamia lukkoja auki, mutta sanoi heti että ei tätä selkää kuntoon laiteta yhdellä käynnillä. Osteopaatti epäili myös hengenahdistuksen syyksi jumissa olevia hengitys lihaksia, esim pallea ja kylkivälit oliva tkuulemma todella jäykät...
  2. S

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Itselläkin kova väsymys vaivaa. voisi johtua tukkoisuudesta. allergioita eil todettu, mutta uskon kyllä että niitä on. nokka vuotaa, aivastuttaa, silmät kutisee ja koko ajan tukkonen ja vetämätön olo. Aloitin myös reilu viikko sitten mielialalääkityksen, toivottavasti alkaa pikkuhiljaa...
  3. S

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Täällä myös kurkku tuntuu tukkoiselta ja kuristaa/puristaa. Ja olen huomannut myös että kuolaa tulee paljon, välillä saattaa valua suupielestä!! Keuhkotkin ihan tukossa ja välillä, varsinkin aamuisin röhin keuhkoista ja kurkusta kelta ruskeaa todella kovaa/sitkeää limaa ulos...
  4. S

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Mulla ei ole sitä ongelmaa että en pystyisi lähtemään kylään tai muualle. Päin vastoin, tunnen itseni paljon virkeämmäksi kun lähden kotoota liikkeelle. Kotona ajatukset pyörivät enemmän ahdistavissa asioissa. Mulla myös tuota huminaa ja korvien lukkeutumista. Välillä tuntuu että samaan aikaan...
  5. S

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Ja mullakin on kyllä pinna niin tiukalla että, tulee äyskittyä esikoiselle pikku jutuista :(
  6. S

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Olen kyllä varannut ajan psykiatriselle sairaanhoitajalle, jonka luokse menen puhumaan. Olen käynyt siellä ennenkin ja se kyllä helpotti. Aina vaan hiipii kuitenkin takaraivoon, että tällä kertaa tämä on jotain muuta kuin ahdistusta. Oireetkin muka erilaiset kun viimeksi (en otiedä onko vai...
  7. S

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Huh Huh, tuttuja oireita. Jotenkin kumminkin tulee näit lukiessa mieleen että "eihän mulla ole noin hyvä onni että mun oireet johtuisi jostain ahdistuksesta!! Olen lapsesta asti pelännyt todella paljon kuolemaa ja kaikkia sairauksia, tai siis pääasiassa kaikkia syöpiä. Paha ahdistus minulla...

Yhteistyössä