Hakutulokset

  1. L

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Noniin, selailin tässä nyt useampia sivuja taaksepäin jos alkas päästä kärryille :LOL: Myö tehtiin talokaupat 06/14, n. 100m2 okt omalla tontilla jossa ois tilaa niille pikkujaloille juosta ja teluta :love: tosin meillä on koira ja kolme kissaa, mutta sopu sijaa antaa vai mitä :LOL: Naimisiin...
  2. L

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Jaa-a, onkohan nyt taas jotain pillerivuotoa vai mitä kun viikko sitten loppui tyhjennysvuoto ja nyt taas vuotaa :cautious: ehdin siis tauon jälkeen syödä uudesta liuskasta viisi pilleriä ennenkuin päätettiin jättää ne pois, viimeisen otin siis viime torstaina. Olis vaan pitäny lopettaa...
  3. L

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Moikka, haaveilija ilmottautuu! :) Viime viikolla jätettiin pillerit pois ja nyt saisi ensimäinen lapsi tulla jos on tullakseen :love: Ite oon 22 (-93) ja mies 25 (-91). +6 vuotta ollaan yhdessä oltu ja nyt tuntuu, että aika ois oikea myös lapselle :love: Pitää lueskella aiempia viestejä ni...
  4. L

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Moikka! Saahan tänne tulla seurailemaan vaikka oon tämmöinen "newbie" ? :unsure::) Viime viikolla jätettiin pillerit pois ja nyt saisi ensimäinen lapsi tulla jos on tullakseen :love: Ite oon 22 (-93) ja mies 25 (-91). Ensimmäinen kerta millään foorumilla, joten vähän ehkä vielä hakemista :alien:

Yhteistyössä