Hakutulokset

  1. P

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Gynellä käyty ja vähän sekavat fiilikset. Ei tutkinut siis muuten, kuin perus gynekologiset alatutkimukset ja sanoi kaiken tuntuvan normaalilta. Ei meinnanut aluksi edes sisäistää, että ollaan lapselle annettu lupatulla, jos on tullakseen.Sai monelta kantilta selittää, että ei ei käytetä muuta...
  2. P

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Te himotestaajat ootte selkeesti aiheuttanu mulle jotai harhatuntemuksia! Alavatsassa tänään ja eilen tuntunut outoa painetta?! vähän samanlaista ku täysvirtsarakko tosin ilman varsinaista kusihätää. Ja taitaa olla siis kp 26 menossa eli menkkoihin varmaankin ainakin se viikko minun kohallan...
  3. P

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Aika yksityiselle gynelle varattu ensiviikoksi! kääk! En tiiä voinko edes kutsua itseäni piinailijaksi..? en ole tämän 2 vuoden aikana ostanut raskaustestin raskaustestiä tai ovistikkua.. :S Aina ollut niin vahva tunne, että en ole raskaana. Monetkohan pennit oon tällä säästänyt? :D Oviksia vois...
  4. P

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Jepjep.. pistetää gyne huomenna varaukseen! Oon vaan joissain asioissa niin lääkevastanen et tuntuu niin turhalta mennä.. varsinkin, kun harvoin niiden kanssa saa järkevää keskustelua aikaiseksi.. suostun kyllä siis lääkkeitä syömään jos on oikeasti tarve. Jotenkin tässä asiassa on vaan ollut...
  5. P

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Helou! Täällä pian 20v kuumeilia! Pillerit jätetty pois jo lähes 2 vuotta sitten ja menty ajatuksella "tulkoon jos on tullakseen". Ei mitään diagnosoitua mikä voisi hankaloittaa raskautumista, mutta suvussa lähes kaikilla ollut hieman nihkeää äidin puolelta.. Ei olla mitenkään otettu paineita...

Yhteistyössä