Hakutulokset

  1. J

    *** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - HUHTIKUUSSA ***

    tervehdys mammat =) täällä on puhuttu näköjään siitä minkä ikäsenä saanu ensimmäisen, minä taidan vetää tämän porukan pohjat ku sanon että olin 15v ku esikoinen synty, täytin sitte myöhemmin samana vuonna 16. itelle se ei oo ikinä ongelma ollu, muille ennemminki, äitiki luuli että lapsi jää...
  2. J

    *** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - HUHTIKUUSSA ***

    huomenta nyt olis taas muutama tunti ihan omaa aikaa ku esikoinen eskarissa ja juniori on jo ensimmäisillä päiväunillaan, mutta kummasti sitä vaan tähän koneelle jumittaa.. piti äsken käydä itelle vähä herkkuja lähikaupasta, nuo vauvojen hedelmäsoseet on tosi nam :p niin niitä piti ostaa...
  3. J

    *** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - HUHTIKUUSSA ***

    tulinpas jatkamaan vielä turinointia.. perinteisiä oireita ei ole juurikaan ollut..pahoinvointia oli 1 päivä ja olis varmaan jatkunu pidempään jos en olisi lopettanu tuota pahaa tapaani tupakointia, mielihalut on kerranki terveellisiä, vihannekset ja hedelmät ja erilaiset ruuat on nyt tosi in...
  4. J

    *** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - HUHTIKUUSSA ***

    Hei pitkästä aikaa =) mere79 onpas ihana kuva vatsan asukkaasta =) Alisa84 iso :hug: sulle mummon menetyksen vuoksi mulla siirty la ultrassa taas kerran reilusti eteenpäin vaikka ite uskonki enemmän tohon 8.11 mut ultran mukaan se on 17. päivä, mut np-ultra määrää sit lopullisen la:n
  5. J

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    tupuna21 älä pelkää oireiden loppumista, ei nekään yleensä koko raskautta kestä :hug: minullaki oireita on joinakin päivinä ja toisina taas ei mitään. oireista vielä.. minua jännittää tosi paljon se eka ultra kun minulla on ollut "raskausmaisia" oireita jo kauan sitten että pelottaa josko...
  6. J

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    minäki työnnyn tänne pinoon :wave: netin laskureilla sain LAksi 8. päivä marraskuuta eka neuvola on parin viikon päästä ja eka ultra n.3 viikon päästä jonka jälkeen osaan/uskallan ajatella asiaa tosissaan. tämä on minulle 3 lapsi ja niin ikävältä kuin se tuntuukin sanoa tämä raskaus ei ollut...

Yhteistyössä