Hakutulokset

  1. W

    Maaliskuun mussukat 2011 *JOULUKUUSSA*

    Tombatar Tässä olis näitä.. Eli ite olen huomenna 23v. toinen lapsi tulossa LA 15.03.2011, Hyvinkään sairaalassa sitten synnytys :) ja tosiaan tyttölupaus Mulla kävi eilen pienoinen vahinko ja töissä liukastuin ulkorappusissa pyllylleen. Kävin sitten naistentautien päivystyksessä Hyvinkäällä...
  2. W

    Maaliskuun mussukat 2011 *JOULUKUUSSA*

    Täällä ilmottautuu yksi mamma mukaan jos mahtuu. Rv 28+5 ja tyttölupaus :) Oon aika huono kirjottelemaan ainakaan usein, mutta kk päästä mamma lomalle niin sitten luulis olevan enemmänkin aikaa. Mulla esikoinen 1v.9kk ja nyt siis toinen tulossa :)
  3. W

    LA maaliskuussa?

    Heipsan. 22v- toista lastaan odottava mamma hyvinkäältä haluis uusia ystävyyksiä tai vaikkapa e-mail juttu seuraa mistä vaan. En jaksa näille palstoille kirjotella niin olis kiva, jos sais ihan jonkun joka jaksais kirjotella sähköpostia tai jotain siihen suuntaan. Ois kiva jollekkin jutella...
  4. W

    Maalismasut 2009

    Kiitos kiitos :) Täällä on vissiin porukka kirjotellut jotkut ainakin jo vuoden verran? Meillä on täällä päällä korvatulehdus ja 4 päivää yli 39 kuumeessa.. nyt oli onneks laskenut jo 37,5. Toivottavasti menis tää yö jo paremmin :) Meijän poitsu siis syntynyt maaliskuun 13, 2009. Ja mulle...
  5. W

    Maalismasut 2009

    Jos mahtuis mukaan niin tällä olis 22-vuotias onnellinen 1v3kk pojan mamma :) En oo tälläsiin palstoihin kirjotellu aikasemmin mutta nyt iski joku hirmunen halu lukea ja kirjotella saman ikästen lasten äitien kanssa :)

Yhteistyössä