Hakutulokset

  1. T

    2/3 kansasta uskoo huuhaaseen

    Kotimaa: Joka kolmas ei usko kuolemanjälkeiseen elämään - Kotimaa - HS.fi Mä kuulun siihen 1/3
  2. T

    Älllöt kuvat tänne KETJU !!!..................................... ........................................ .......

    Äläkää heikkohermoiset klikatko http://www.casualtysimulation.com/product_images/y/766/autopsy_body_organs__55916_zoom.jpg
  3. T

    G: Mitä vihaat!

    Talvea
  4. T

    Lähdin kiukusta kihisten anopilta ja jätin miehen lasten kanssa sinne.

    Kasva aikuiseksi ja lopeta turha valitus ja narina
  5. T

    Ryssät aikovat haudata ydinjätteensä suomenlahden rantasavikkoon

    Radioaktiiviselle jätteelle rakennetaan hauta Suomenlahden etelärannalle | Ulkomaat | YLE Uutiset | yle.fi Veisivät mielummin ne vaikka siperiaan tai jonnekin muualle
  6. T

    Kaatuiko Katainen?

    Jyrki Kataisen vaalijuhlien päätös: 7 tikkiä ja silmä mustana | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi Epäilen tuota kaatumista :vampire: Saikohan se kuitenkin turpiinsa?
  7. T

    Iltaa!

    Olet siis juottanut pilaantunutta viinaa ukolles, kerta se oksentelee
  8. T

    Niinistö vs. Haavisto

    Niinistö
  9. T

    Mies kun äänestää minä olen kopissa mukana ja kun minä äänestän niin mies on kopin ulkopuolella

    Ei kerava ole kuin muutaman ajotunnin päässä sieltä :D
  10. T

    Nyt on kyllä niin vetelää, että

    Aha :headwall:
  11. T

    Pää paukahtaa kohta!

    aha
  12. T

    Kumpaa äänestät? Miksi?

    Niinistöä, koska homosta ei ole presidentiksi
  13. T

    Palelee, vituttaa ja väsyttää! Miten minä pääsisin kotiin?

    Ota piskit mukaasi ja mee kotiis :stick:
  14. T

    Jos suomalaiset olisivat äänestäneet viisaasti

    Niin tänään meillä olisi viimeistään paras mahdollinen presidentti, jonka nimi olisi Paavo Väyrynen
  15. T

    Ei jumaleisson sentään *kiroo *

    Kutsu huoltomies, sieltä putkista on todennäköisesti irronnut sakkaa, joka on tukkinut kyseisten pattereiden termostaatit tai muuten kyseisessä linjassa on jokin muu vedenkiertoa rajoittava vaurio/vika

Yhteistyössä