Hakutulokset

  1. E

    6kk ikäinen lopettanut syömisen

    Siis meillä 6 kk ikäinen tyttö lopettanut täysin kiinteiden syömisen ja maitoakin menee todella vähän. Tyttö syönyt 2 kk todella hyvin soseita sekä puuroa, mutta nyt ihan yllättäin lopetti syömisen. Alkaa vaan itkemään jos lusikkaa yrittää laittaa suuhun. Semmosetkin soseet jotka tavallisesti...
  2. E

    joulutonttujen odottajat

    Millä raskausviikolla teillä on ollu eka neuvola? Neuvolasta sanottiin että ku ootan esikoista ni eka neuvolakäynti on rv 8. Mulla on nyt 5+3 ja neuvola on siis kuukauden kuluttua, mutta ku mun laskujen mukkaan mulla on sillon rv 9+2.
  3. E

    joulutonttujen odottajat

    Mää voisin kans liittyä keskusteluun! Eli rv 5+2 ja LA olis sitten 28.12. Oireita ei oikeestaan oo muuta ku menkkamainen mahakipu varsinki öisin, unettomuus, närästys ja rintojen kasvu ja pistely. Onko muuten normaalia ettei yöllä tuu uni ja jos tullee ja sattuu heräämään ni on tosi vaikeeta...
  4. E

    Joulumasuille 2008 perustettu kerho!

    Minäkin olen kiinnostunut! rv 4+4 ja la ois sitten 28.12. Eli ihan alussa ollaan.. Mutta salasanaa mullekkin! =)
  5. E

    Alle 25v. ensiodottajat

    Mäpä ilmottaudun kans! Elikkä oon 21 ja mies on 30. Plussaa näytty maanantaina eli nyt olisi raskauskiekon mukaan rv 4+3. Kyllä meinaa jännittämmään!

Yhteistyössä