Hakutulokset

  1. D

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Mut voi poistaa taustailijoista, elämäntilanne muuttunut ja sen mukana myös suunnitelmat. Toivottavasti ei kovin pitkäksi aikaa. :) Palailen siis ehkä jossain välissä. Kovasti onnea kaikille yrittäville!
  2. D

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Meillä käytiin pitkät keskustelut asioista, mitä pitäisi muuttua jos yhdessa aiotann tulevaisuutta rakentaa. Miestä en missään nimessä haluaisi vaihtaa, on tuo muutoin niin ihana pakkaus. Hyvin ymmärsi mitä tarkoitin, tai ainakin sain sellaisen kuvan, että lopulta ymmärsi. Lähinnä kai itse haen...
  3. D

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Oi, suuret onnittelut plussanneille! :flower: Hiukan taas utelen täällä, jos ette pahastu. Minulle on näiden vauvahaaveiden myötä iskenyt kovaa karu todellisuus, ja olen tajunnut, että minä oikeastaan hoidan kaikki kodin asiat yksin. Laskujen maksusta nurmikon leikkaamiseen ja lamppujen...
  4. D

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Mi&Ma oikein huippupaljon onnea, ihanaa!! :flower: Pintsu pahoittelut kuukautisista, mutta tiedätpähän tosiaan että kroppa toimii. :) Kiitos kaikille, jotka olette vastailleet noihin kiertoasioihin. :) Kovasti tosiaan mietityttää, että mitenhän kannattaisi tehdä. Toisaalta sanovat, että...
  5. D

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Ihana tulla tänne näitä juttuja lukemaan, kauheesti jännitän teidän puolesta! :) Paljon plussatuulia kaikille! Ihan mielenkiinnosta kyselen, onko teillä aiemmin yhdistelmäehkäisypillereitä käyttäneillä mennyt pitkään lopettamisen jälkeen, että kierto on normalisoitunut? Kuinka pitkään olitte...
  6. D

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Heippa! Saiskos tämäkin liittyä taustajoukkoihin? :) Yritys olis tarkoitus aloittaa heti alkuvuodesta, jos nyt malttaa odotella siihen asti.. ;) Kuume kasvaa päivä päivältä, sekä itsellä että isännällä. Esikoinen olis haaveissa, joten kaikki on ihan uutta ja ihmeellistä. Mutta ah, niin...

Yhteistyössä