Hakutulokset

  1. C

    *Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

    Äh, kirjotin mutta hävitin tekstin. =/ Onnea paljon Sispsuselle nyt kuitenkin!! Muut jutut kirjotan joku toinen kerta, nyt nukkumaan!
  2. C

    *Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

    Hei taas pitkästä aikaa! Oon lomaillut, ja nyt olikin paljon luettavaa. Onnea kovasti plussasta Olivialle ja kihloista LiLylle sekä tervetuloa uudet! Täällä on ovishetket käsillä, ainakin pian. Rinnat on arat, mutta ei vielä mitään mahakipuja, nyt siis kp12, viime kierron oletettu ovis olis...
  3. C

    *Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

    No säästyipä testi, kun täti kurvasi paikalle. Vähän harmittaa, mutta toisaalta paremmat mahikset varmasti on, jos jättäis ton ehkäisyn kokonaan pois. ;) Ja positiivista ajattelua: parempi saada vauva vähän kevemmällä, ettei tarvi niin paljon pukea vaatetta talvella.. Noo, uutta kiertoa kohti...
  4. C

    *Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

    JA vaikkeivät puuhastelisikaan, niin kassithan tyhjenee itsestäänkin, jollei ulospääsyä aviteta. ;) On jutut juu. :D Täällä ei vieläkään mitään, vaikka olo on ihan tosi hyvä taas eikä mitään huonoa oloa tms.. rinnat vähän arat ja masussa vihlaisuja yms..
  5. C

    *Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

    Hei, tuohon hedelmöittymisajankohtaan nopsaan, että eikös siittiötkin uusiudu jotenkin..? Siis JOS mä olisin raskaana niin ainut mahis oli VIISI päivää ennen ovista, ja sitä edellinen kerta oli kauan ennen, koska menkat oli siinä välissä. Eli ei pitäisi ainakaan tuon teorian mukaan olla...
  6. C

    *Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

    Hurjan pitkiä nuo teidän kierrot.. kun tuntuu tässä vaiheessa, että ihan peruskiertokin on vähän liian pitkä.. ;) Täällä on nyt 28/26-28, huomisen vielä odottelen ja pe-aamuna ajattelin testata, jollei mitään kuulu. Tänään on ollut pientä huonoa oloa, etenkin bussissa, mutta muuten olo on jo...
  7. C

    *Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

    Heippa! Onnea Ninnanille!!! Mä ajattelin myös juhannuksena testailla, mikäli nyt ei ennen sitä ala ilmaantua mitään.. Tänään pitäisi menkkojen alkaa, jos olis 26-kierto, ovis olis siis ehkä kp13, eli siitä olis tänään se 14 päivää. Oon aatellut, että ovis olis aina ton 14 päivää ennen...
  8. C

    *Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

    Heippahei! Tervetuloa kaikki mua uudemmat! ;) Täällä meneillään 26/26-28, vaikka tässä kierrossa onkin ollut ehkäisy käytössä muuten paitsi just sillon 4-5 päivää ennen oletettua ovulaatiota. Eli mahdollisuudet on hyyyyyvin pienet, mutta jännätään nyt kuitenkin.. ;) Oireita ei oo...
  9. C

    *Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

    Hei, mä täällä taustalla haamuilen.. :) Kuivasta kaudesta: mulla on yleensä aika selkeästi kuivaa ovulaation jälkeen, joskus vain yhden päivän verran, tai sitten lima muuttuu erilaiseksi. Mulla on sinänsä jännä tilanne, että teoreettiset mahikset raskaudelle on olemassa, mutta ne on kyllä...
  10. C

    *Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

    Hei, mä ilmoittelen että siirryn tästä - ennen edes yritysken alkamista - taustalle joksikin aikaa. Mulle tuli työkuvioihin sellaisia muutoksia, että siirretään yritystä myöhemmäksi. Toivottavasti kuitenkin tuossa loppukesästä / syksymmällä pääsen mukaan kuvioihin. Käyn joka tapauksessa...
  11. C

    *Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

    Heippa! Voisin liittyä seuraanne. Tiedot tulee tässä: castanja.......yk1.....kp5/26-28........30....3. Eli meillä on kaksi alle kouluikäistä lasta ja nyt olisi kolmas toiveissa. Ei mikään hoppu ja pakko-heti-nyt-asenne, etenkin kun edelliset on saanet alkunsa joko just sillä kierrolla...

Yhteistyössä