Hakutulokset

  1. U

    Onko järkeä vai ei? :)

    Mulle iski myös uusi vauvakuume heti kun esikko oli syntynyt, hän on nyt 6kk. Ja miehelle oon siitä puhunut jo monta kuukautta. Nyt on ja toivottavasti pysyy sellainen tilanne että kakkonen saa tulla kun on tullakseen :) Tsemppiä päätöksentekoon! Veljellä on lapsen reillun vuoden ikäerolla ja...
  2. U

    Kuumeilija, mutta ei kuitenkaan vielä yritystä. Onko muita?

    Mäkin kuulun ehdottomasti tähän jengiin :D Mä aloin puhumaan kakkosen tekemisestä jo esikoisen ollessa kuukauden tai kaksi (on nyt 6kk) :D ja siitä asti oon miehelle vihjaillut ettätehdään molemmat lapset samaan konkurssiin... Nyt sitten alkuviikosta mentiin "puoliehkäisyllä" ja eilen mies oli...
  3. U

    Tsemppiketju painoaan pudottaville kuumeilijoille :) *tammikuu*

    rontti1 Kiitos! :) Mä merkkailen tuonne kiloklubi.fi sivulle syömiset ja liikunnat, eli ihan perusterveellisellä ruokavaliolla koitan mennä. Mitään en kiellä vaan yritän opetella kohtuuden. Eka korjaukset täytyi tehdä siihen että kiinnittää huomiota annoskokoihin ja siihen kädestä...
  4. U

    Tsemppiketju painoaan pudottaville kuumeilijoille :) *tammikuu*

    Heippa! Huolitteko vielä yhden mukaan? Ollaan miehen kanssa aloitettu terveellisemmät elämäntavat uudenvuodenlupauksella. Mulla on nyt siis kolmessa viikossa paino laskenut 4,6kg. Kauas on pitkä matka ja tälläkin hetkellä bmi on vielä 40 paikkeilla... Toista lasta haaveilen kovasti...
  5. U

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Sannuli79 Poistaisitko NiQ:n tuolta taustailijoista (se on siis mun vanha nimimerkki :D) ja listalle voi lisätä vastaavasti tämän uuden nimimerkin, kiitos! :) Ikää mulla on 26v Tosin tää on nyt tyhmä tilanne, että mies monen kuukauden painostuksen jälkeen väläytti vihreän valon...

Yhteistyössä