Hakutulokset

  1. R

    vauvakuume mutta ei vielä

    Laala,Mökönen & Kitty1979, teretulemast mukaan vaan! Minäkään en ole vielä ehtinyt palstalla kauan roikkumaan, uskon kaikkien olevan tervetulleita B) Itse vietin juhannuksen mökillä... muut täällä on ahkeroineet! Noh, mun työpaikka oli kiinni, joten en olisi edes töihin 'päässytkään'. =)...
  2. R

    vauvakuume mutta ei vielä

    Ihanaa Mamitre! :flower: On nuo miehet hassuja, vaikka ne olisi kuinka innoissaan tai vauvakuumeessa, ei ne sitä varmasti osaa kovin selkeästi ilmaista. Tai ainakaan yhtä selkeästi kuin naiset. Meillä mies jatkaa vihjailua ja tuntuuhan se mukavalle, että toistakin ajatus vauvasta kutkuttaa...
  3. R

    vauvakuume mutta ei vielä

    Mammukka81, SisarHENTOvalkoinen ja Färbö kiitos tsempistä ja mukavista ajatuksista :hug: Vaikka vauvan tulo voikin olla kaukainen asia, tunnen oloni niiiiin onnelliseksi kun ajattelenkin asiaa! :heart: Uskon kyllä, että asiat menee omalla painollaan. 'Juttelin' tänään siskon pojan kanssa...
  4. R

    vauvakuume mutta ei vielä

    Juteltiin tänään illalla taas, ja eiköhän me tässä ihan maltillisin mielin lähdetä liikkeelle. Helpottavaa kuitenkin tietää, että koska kummatkin lapsen haluavat, ni tavallaan mitään ei pidä pelätä =) Ajatusta tässä sitten kypsytellään... mikään kiire ei meillä ole, mutta pikkuinen olisi...
  5. R

    TODISTETTAVASTI SYYLLINEN!!!

    Osaako kukaan sanoa, mikä biisi siinä ihan lopussa soi? Esittäjää? En muista yhtää miten biisi meni, sellanen herkkä ja koskettava se oli :heart:
  6. R

    vauvakuume mutta ei vielä

    Ihanaa, kiitos kaikille vastauksista! Olo helpottui huomattavasti, kun kävin lukee näitä juttuja. Voihan se siis olla, ettei ikinä ole täydellisesti valmis.. Kaikki perusjutut meillä on kunnossa; 'oma' kolmio, miehellä myös vakituinen työ ja hän tienaakin siitä aika hyvin. Itsellä siis kans...
  7. R

    vauvakuume mutta ei vielä

    Kiitos vaan Mammukka81 =) Nyt uutena kysyisin, että onko teillä kaikilla ollut 'valmis' elämäntilanne vauvaan- kiva ammatti, vakituinen työ jne.. kun meillä tilanne on se, että olen toivonut pääseväni opiskelemaan, mutta nyt taas opinnot siirtyivät ainakin vuodella, eikä sittenkää ole...
  8. R

    vauvakuume mutta ei vielä

    Hei kaikille :wave: Onpas hassua kirjoitella vauvasivuille, en olisi vielä jokin aika sitten uskonut.. tilanne on se, että enemmän tai vähemmän tosissaan ollaan alettu poikaystävän kanssa puhua uudesta perheenjäsenestä. Hän on 26v, minä 21v. En todellakaan tiedä, kuinka vakavia suunnitelmamme...

Yhteistyössä