Hakutulokset

  1. M

    Voiko 8 kk vauva kakata näin useasti? Onko siis normaalia?

    :hug: Ihan on normaalia,minun poikani kakki vauvana vaihtelevasti 0-5 krt vrk ja ihan normaalia koostumusta,joskus hieman ummella. On nyt 5-v ja edelleen on kovin vilkas aineenvaihdunta 1-3 krt päivässä käy kakilla, 2 krt keskimäärin. Jos lapsi muuten voi hyvin,eikä ulostaminen vaikeaa...
  2. M

    voiko ottaa Coldrexia,

    Raskauden aikana ei suositella kun lisää verenvuoto taipumusta.Vastasyntyneellä on jo hyytymistekijöitä,ymmärtääkseni se ei muuten ole kiellettyä.Lue lääkepakkauksen ohje varmuudeksi. Ja ajoita ottaminen niin että,olet juuri imettänyt ja seuraavaan kertaan on aikaa,jolloin vaikuttava aine...
  3. M

    Mitä tää tarkoittaa? labravastaus asiaa

    Hei, olen sairastunut nuorena KLAMYDIAN ja nuo oireet kuullostivat aivan samoila kuin minulla.Silloin ei saatu vielä virtsasta tuota vastausta vaan se piti ottaa emättimen vuodosta. Sitäkään minulla ei ollut juuri normaalia enempää,muuten oireet aika samat ja virtsatessa kirveli hieman,tosin...
  4. M

    Somaattisesti vai psyykkisesti sairas??

    :'( Huoh ja hei.. Olen aika yksinäinen kotona oleva kahden lapsen äiti.Lapset ovat 7v ja 5 v ja toinen ekalla ja tarhassa.Olen itse kesettänyt opinnot toistaseksi selkärangan rappeuma sairauden vuoksi(ei vakava),mutta ajoittain kivulias. Selkä ei suinkaan ole murheen aika vaan "kaikki muut...

Yhteistyössä