Hakutulokset

  1. M

    *Tammikuu2008*elokuu

    Pittääpä itekki käydä täällä esittelyssä kun tammikuun vauvaa venttailen. Olen käynyt lukemassa näitä teidän tarinoita mut en muistaakseni ole kirjoitellut...(alkavaa dementiaa?) Toista siis odotan ja esikko on vajaa 3-vuotias tuleva isosisko. Rakenneultrassa saatiin selville kumpiko tämä...
  2. M

    Mulla on vauvakuume

    Mulla kans ja tämä kuume kestää tuonne tammikuulle :heart:
  3. M

    Päivän ruoka?

    No nyt se myrkyn lykkäs ku pitäs se ruokakin miettiä.Saattaa olla että sorrun ihan spagetti/jauhelihahöystö-linjalle.Tulee niin nopsaan ja tänään on vähä väsy olo.
  4. M

    Jaahas, pitäisi kai tutustua pakastimen sisältöön...

    Nyt piti alkaa ihan miettii mitä meillä on pakkasessa.On tosin vaan sellanen kaappipakastin jossa yläosa on jääkaappi mutyta yllättävän paljon imee tuokin pakastin tavaraa sisäänsä.On siellä ainakin mansikoita,mustia-ja punaisia...
  5. M

    G: Tuli tosta "suolakurkkukainalosta" mieleeni

    Mulle riittää ihan perus herbina.Hyvä ja halapa.No ei niistäkään mikä sattuu vaan ainoastaan se sinikorkkinen,en muista nyt nimeä.On mieto.En nääs kestä vahvoja tuoksuja.
  6. M

    Terve vaan kaikille!

    Minäpä ilmoitan tässä nyt heti uuden nikkini koska tuo eka menikin heti vaihtoon ja piti poistaa toi aloitus mut unohdin ennen vaihtamista. Olen siin Mikkura että terve vaan :wave:
  7. M

    Terve vaan kaikille!

    :wave: nyt sitten minun sormet naputteli tuon rekisteröinnin. Palstaillut olen epäsäännöllisin ajoin silloin tällöin mutta nyt sitte ihan niinku virallisesti ajattelin alkaa mielipiteitäni julkaisemaan =)

Yhteistyössä