Hakutulokset

  1. ronppu79

    * JOULUNTÄHDET 2006 *

    heippati kaikille!! :wave: pitkästä aikaa täällä.. on ollu jotenkin niin kädet täynnä näiden muksujen kanssa, ettei ole koneella ehtinyt kun suunnilleen äkkiä laskut maksaa ja lukee meilit.. nyt alkaa oleen jotain järkee tässä meidän arjessa ja saa tällasia pikkuhetkii itelleenkin.. meidän...
  2. ronppu79

    kuinka kauan sektion jälkeen sairaalassa???

    mulla kaks sektioo takana, molemmat hätäsektioita, en tiiä onks sillä sitten vaikutusta... mut kuitekki. eli esikoiselta olin 5 vrk laitoksella, kuopukselta myös 5 vrk, josta eka yö meni prenalla (käynnistys aamulla).. kuopukselta olisivat pitäneet mua vielä kauemmin, koska iski paha...
  3. ronppu79

    toistuvat sektiot

    hei.. mulle on tulossa nyt kolmas sektio.. tää on ensimmäinen suunniteltu sektio, kaks ensimmäistä on alkaneet alatiesynnytyksenä, ja sitten päätyneet hätäsektioon.. eli ainakin täällä on se kaksi sektiota raja, että sen jälkeen ei enää saa yrittää alakautta... kysyin silloin lääkäriltä, kun...
  4. ronppu79

    lasten suusta

    hauska!! :laugh: mul tuli kans tos mieleen ku naapurin tyttö kävi meil pari viikkoo sitten leikkimäs mukeloiden kans, ja katteli kun mä siinä ähistelin ja keräsin leluja ison mahani kanssa... sanoin hälle, että mulla alkaa tää masu olla tiellä, kun siellä on toi vauva kasvamassa.. tyttö kattoi...
  5. ronppu79

    kolmas lapsi????

    \ mulla melkeenpä sama tilanne kun sulla.. kolmonen kans tuli ihan yllärinä, vaikka ehkäisy olikin. aluksi olin oikeesti että ei voi olla totta!!!.. meillä pojat 6v ja 2v, ja olen kaikki viikot yksinheidän kanssaan... mutta mutta.. mites onkaan mieli muuttunut.. viikkoja nyt 26 koossa ja niin...
  6. ronppu79

    Äitejä jotka syntyneet 1979?

    täällä ollaan :wave: äippä ja iskä molemmat -79 lapset -00 ja -04 kolmonen vielä mahassa... =) seinäjoki on meillä kotikaupunkina....

Yhteistyössä