Hakutulokset

  1. K

    G: Miehen alapää karvoituksen suhteen?

    En pidä pojista, pidän miehistä.
  2. K

    Kenties Suomen kaunein naisjulkimo?

    Onhan se Jenni toki hurmaavan kaunis ja musasta tykkään hirmuisesti. Vaatteetkin on ihania! Mutta eipäs unohdeta, että sillä on päässä hiuslisäkkeet ja meikkiä kilo jos toinenkin. Kun kattoo Gimmeliä ihan alkuajoista ja näkee Jennin ENNEN stailausta, niin aika naapurin Tiinalta näyttää...
  3. K

    Kuinka paljon tiedät ns. vahinkolapsia?

    Mä olen kierukkalapsi. Nuorin kolmesta, äiti viittä vaille 40 sillon, isä taas noin 45. Tämmönen semi-iltatähti siis. :)
  4. K

    Jenni Vartiaisen pituus?

    Paljonkohan se painais?
  5. K

    Julia maalasi Jossusta alastonkuvan!

    Sitä minäkin oon kyl ihmetelly. Ei ihan ilmasta hupia noi sen touhut oo.
  6. K

    Menetkö Kuopiorockiin?

    En viihdy festareissa. Oon myös miettiny, et miks keikkailevat artistit hehkuttaa festareita koko ajan? Siellähän ne esiintyy känniyleisölle, joista suurin osa ei seuraavana päivänä muista olleensa paikalla.
  7. K

    Julia maalasi Jossusta alastonkuvan!

    Puhuin seiska-tv:stä, en blogista. Ja mistä sitä tietää, kuinka vakavasti se sitä blogia kirjottelee. Varmaan voi hyvinkin kirjotella tahalleen hiukan poskettomasti, niin et jengi käy lueskelemassa ja Seiska is happy.
  8. K

    Julia maalasi Jossusta alastonkuvan!

    Kuinka te jaksatte tota tyttöä mollata koko ajan? Oonko liian hyväsydäminen ihminen, kun en saa iloa arkeeni dissaamalla sitä jatkuvasti? Suosittelen seiska-tv:n katsomista, jossa Tukiainen vastasi lukioiden kysymyksiin. Fiksusti vastasi, ihan oikeesti! Siitä huomasi, että kaiken niiden...
  9. K

    NinaTT taas Iltalehdessä

    Hauska tavata!
  10. K

    Mitä teette viikonloppuna?:)

    Mulla loppuu kesätyöt Tukholmassa ja lähden sunnuntaina Suomeen. Lauantaina ehtii tehä jotain kivaaaaa... =)
  11. K

    NinaTT taas Iltalehdessä

    Kuka on NinaTT?
  12. K

    Populaarikulttuuria...?

    Tuota just tarkotin.
  13. K

    Populaarikulttuuria...?

    Puhutko siitä Atrian mainoksesta? Iskulause oli "vaihda parempaan" tai vaihda tuoreempaan". Kyllähän siitä kohu olis tullu, jos siinä olis vanhempi ukko ja parikymppinen nainen. Tässä miehet on epätasa-arvosemmassa asemassa.
  14. K

    G: Paras musiikkivideo? Perustelut.

    Mun mielestä parhaita: Ensinnäkin, turha sitä kiistää. Michael Jackson oli nero tässäkin, musiikkivideothan saivat alkunsa hänen takiaan. Omat henk.koht. suosikit on Scream ja Earth Song Björkillä on hyviä videoita. "All is full of love" ja "Army of me" muun muassa on ihan huikeita. Kuka...
  15. K

    Populaarikulttuuria...?

    Noo, näin äkkiseltään tulis mieleen vaikka "Populaarikulttuurin alla työskenneleiden (leffatähtien, laulajien jne.) yksityiselämän ja siitä uutisoinnin korrelointi menestykseen", "Miten ne käyttää hyödykseen vaikutusvaltaansa" tai "mistä ne on saanu vaikutusvallansa, onko vaikutusvallassa jotain...
  16. K

    Populaarikulttuuria...?

    Paljon mielenkiintosempi aihe!
  17. K

    Voiko leivällä laihtua, vai mitä sitä söis...

    Siskon kaveri, noin 40-vuotias lopetti leivan syömisen kokonaan. Lopputulos oli se, että laihtui kuusi kiloa. Mutta mun mielestä ruisleipä on hyvä välipala. Mene ja tiedä.
  18. K

    Kuinka pian energiajuoma piristää?

    Energiajuomat on myrkkyä.
  19. K

    Populaarikulttuuria...?

    Sukupuoliroolit=maailman tylsin aihe Eikö enää mistään muusta voi puhua? Niillä, joilla ei ole mielikuvitusta vois just tehä esseen naisen roolista yhteiskunnassa tai ilmastonmuutoksesta tai asteen verran vanhemmasta yleiskeskustelusta, syomishäiriöistä.
  20. K

    En tiedä mitä tehdä :/

    JA NYT ÄKKIÄ EROON SIITÄ ÄIJÄSTÄ! Pitäis jo kellot soida, jos lapselle tollasta tekee. Jos alatte virumaan tohon elämään, niin pahoin pelkään, että ootteko hengissä vähän ajan kuluttua.

Yhteistyössä