Hakutulokset

  1. P

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Hautomo76: pakko kommentoida, että ei se jännitys vielä siihen mahdolliseen plussaankaan lopu. Nyt jännitetään about 14 päivää, kohta ehkä 9 kk! Pitää selvitä koko raskausaika läpi ja vielä synnyttääkin turvallisesti. Ei ole liian helppoa tämä homma... ja odottavan aika on aina pitkä...
  2. P

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    ON: Täällä menossa arviolta pp9. Perheessä on flunssaa liikkeellä ja itsekin olen lämpöillyt eli välillä palellut, välillä hikoillut kovasti. Toivotaan ettei muutu pahemmaksi. Vatsassa juilii menkkamaisia tunteita, mikä huolestuttaa kyllä. Oma kierto vaihtuisi luonollisesti näinä päivinä, mutta...
  3. P

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Hei vain kaikille! Tässähän on ihan aika vierähtänyt rauhallisesti elellessä ja mukaviin asioihin keskittyessä. Meidän kohdalla kävi suuri kato punktion jälkeen munasoluissa ja saatiin lopulta 2 alkiota. Munasoluja oli lopulta ollut vain 6, joista yksi oli ulokkeinen ja pari ovaalinmallista...
  4. P

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Tsemppiä Jensarille ja Nasulle! Näköjään ne oireet paheni täälläkin näin toisena päivänä enemmän. Kaupasta piti tulla tuskien kanssa kotiin sohvalle vaikeroimaan. Iski hyvän turvotuksen ja polttavat kivut alavatsaan ja -selkään. Onneksi, onneksi kova veden juominen ja panacod auttoivat ja nyt...
  5. P

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Meitä oli siis (ainakin) kolme eilen punktiossa - minä, Nasu ja Jensar. Mulla oli eilinen helppo päivä, mut tänään on vähän nipistellyt alavatsaa, jos en oo muistanut olla liikkumatta liikaa. Onko teille soitettu tänään alkioiden tilanteesta? Itse iloitsen tässä, koska puhelin EI ole soinut...
  6. P

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Mulla oli myös punktio tänä aamuna. Vieläkin olo on tokkurainen kaikista niistä lääkkeistä. Viikko on ollut niin touhua täynnä etten ollut ehtinyt jännittää edes yhtään. Punktio meni tosi hyvin. Ei sattunut ja sainkin kokoajan lisää kipulääkettä kanyylin kautta. Rakkuloita oli odotettu olevan...
  7. P

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Täällä myös yksi uusi, jolla on 1. IVF menossa ja kiertopäivä on 9. Lyhyellä kaavalla mennään. Olen pistänyt kierron 2. päivä Elonvan ja 7. päivä alkaen Orgalutrania kerran päivässä. Tänään oli eka ultra ja tulos oli huono. Vain yksi isompi munasolu ja 9 alle sentin kokoista munasolua. Mulle...

Yhteistyössä