Hakutulokset

  1. H

    LOHJA KOKOON!!

    ruusunlehti ja punatintti; tervetuloa lohjalle! Mistä olette muuttamassa? Me muutettiin tänne tasan vuosi sitten töölöstä. Nyt asustellaan keskustassa:)
  2. H

    Lohjan seudulta

    tervehdys kaikki lohjalaiset! Sovitaanko tapaaminen ensi viikoksi johonkin npuistoon? ehdotelkaa paikkoja:)
  3. H

    LOHJA KOKOON!!

    unohdin laittaa sähköpostiosoitteeni eli kinkkug@hotmail.com
  4. H

    LOHJA KOKOON!!

    täälläkin uudehko lohjalainen, ei tosin enää niin nuori (30 v.), poika 1,5, v. ja toinen tulossa. Koitin liittyä mukaan osoitteessa http://groups.msn.com/nuoretmamit mutta se ei tunnu toimivan. Onko siina mahd. kirjoitusvirhe?
  5. H

    2kulttuuristen perheiden jäseniä mesekaveriksi (jatkoa...)

    mikä mixi teillä on? meillä sekoittuu ja vaihtelevalla menestyksellä sulautuu suomi-irkku sekoitus
  6. H

    mesekavereita...

    kinkkug@hotmail.com äiti 30 v. ja poika 1,6 v.
  7. H

    Heippa salolaiset äidit!

    täällä myös usein salossa vieraileva äiti 30 v. ja poika 1,6 v. puisto / kahvi jne. seura olis kiva:) Meilailla saa mullekin kinkkug@hotmail.com
  8. H

    Retki Teijon Matildanjärvelle lasten kanssa!

    tulisin myös mukaan kunhan aijankohta sopii:)
  9. H

    ystäviä vihdistä, karkkilasta, tai lohjalta

    lohjalta kirjoittelen! Itse olen 30 v. ja poika 1,6 v. Varsinkin viikonloppuisin on paljon luppoaikaa:) Mut voi lisätä meseen; kinkkug@hotmail.com
  10. H

    Lohjan seudulta

    keskustasta kirjoitellaan! Mekin muutettiin lohjalle vasta vuosi sitten helsingistä. missä puistossa käytte?
  11. H

    Uusi ystävä

    eli kinkkug@hotmail.com
  12. H

    Uusi ystävä

    Tässäpä minä; äiti 30-v., poika 1,5 v. Irlantilainen isukki. Lisäilkää vain meselistallenne :)
  13. H

    2kulttuuristen perheiden jäseniä mesekaveriksi (jatkoa...)

    Unohdin mainita, että mut voi tosiaan lisätä meselistalle, osoite on kinkkug@hotmail.com
  14. H

    2kulttuuristen perheiden jäseniä mesekaveriksi

    onko täällä ketään, joka on naimisissa / avoliitossa ulkomaalaisen miehen / naisen kanssa?! Oma puoliskoni on irkku ja olisi mukava vaihtaa kuulumisia ja ajatuksia toisten perheiden arjesta ja niistä paljon puhutuista kulttuurieroista =)
  15. H

    Lohjan seudulta

    Toivottavasti maltatte kaikki innokkaat äidit tulemaan auringosta koneelle, jotta voimme sopia treffeistä Lohjalla!!
  16. H

    Lohjan seudulta

    Kyllä, liitymme seuraan mielihyvin B) Muutimme Lohjalle vuosi sitten ja nyt olisi aika minun ja poikani (1,5 v.) ryhdistäytyä ja "sosialisoitua" enemmän kun mies on töissä päivät pitkät...
  17. H

    Tavataanko,eri kaupungit pinoon-uusia tuttavuuksia

    Salo / Lohja mukana menossa. Äiti 30 v ja poika 1,55. Asutaan Lohjalla, mutta vietetään paljon aikaa Salossa =)

Yhteistyössä