Hakutulokset

  1. I

    vauvakuume mutta ei vielä

    BlueAngel:toki saa kysyä..Mut me tosiaan aloitetaan yritys vasta syksyllä työjuttujen takia.Menen kesällä sijaisuuteen joka kestää vuoden loppuun ja saan siitä hyvää työkokemusta.Olen valmistunut ammattiini vasta vajaa vuosi sitten joten haluan tehdä ensiksi hieman työtä etten ihan kaikkea...
  2. I

    vauvakuume mutta ei vielä

    Färbö 19v, mies 23v, lapin-lääni, haaveissa 1. Yritys alkaa? Nuhnus 19v, mies 29v, haaveissa 1.Yritys alkaa syksyllä 2007 mamitre 25v, mies 27v, haaveissa 4. Yritys alkaa 12/07 Blue Angel 25v, mies 26v, haaveissa 1. Yritys alkaa kesällä 2008 Mammukka81 26v, mies 26v, Etelä-Suomi, haaveissa 2...
  3. I

    vauvakuume mutta ei vielä

    Täällä olis kans yks vauvahaavelija..Naimisissa ollaan,mä 24v. ja mies 26v.Syksyllä olis tarkoitus aloitella yritys..Vauvakuume on jo kova ja odotan kovasti ajan kulumista...
  4. I

    Mitä olet aina halunnut kysyä seksistä, mut..

    \ Tää on kai taas miesriippuvainen juttu (eli vastaan vaikka olenkin nainen). Mun ex meni ihan veteläksi, jos hänen kiveksiinsä koskettiin. Kosketuksen piti olla vaan tosi hellä, siis vaan pidellä niitä kädellä, pienikin puristus sattui. Mun nykynen taas vaan kysyy äimänä, että "mitä sää...
  5. I

    SATIAISET

    Onko kokemuksia ? Missä ne viihtyy ?
  6. I

    Paljonko videoiden katselua/päivä?

    meillä tyttö 1 v 10 kk katsoo yleensä noin 5 päivänä viikossa puolisen tuntia myyrä-videota ja lisäksi noin 10 minuuttia pikkukakkosta joka ilta.

Yhteistyössä