Hakutulokset

  1. D

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Meillä nukutaan kahdet unet, heräillään aamulla siinä puoli seitsemän-seitsemän aikaan, joskus hyvällä unella mennään jopa puol kahdeksaan. Ensimmäiset unet on 11.30-14, toiset klo 17 aikaan, kolmen vartin verran. Aamulla voi mennä hiukkasen kiukkuiluksi kympin aikoihin, mutta ulkoillaan, tai...
  2. D

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Mites Turvottaja, juoko teidän vaaveli korviketta pullosta vai mukista? Meillä nimittäin ongelmana on, että pullo ei käy, mukista vain pikkuisia hörppyjä, joten sen vuoksi stressaankin tuota imetysasiaa, kun työt aloitan. Pitää varmaan jotain kalsiumtabletteja alkaa lisänä antaa...
  3. D

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    En myöskään ole aiemmin tänne kirjoitellut, poika syntyi 26.10.2010. Olen ihan mielenkiinnolla lueskellut teidän kuulumisianne ja nyt tuntuu, että kukaan ei enää ehdi kirjoittelemaan, niin häätyyhän se itsekin kantaa kortensa kekoon ;) Meillä poika on 8,5kk ja lähden itse ensi viikolla...
  4. D

    Imetys töiden alkaessa???

    Niin ja vielä lisäisin, että pumppaan töissä, mikäli vain maitoa tulee. Luulen kuitenkin, että se on ihan turhaa, ei näillä imetysmäärillä ja muutenkin kokemuksesta, että ei onnistu. :)
  5. D

    Imetys töiden alkaessa???

    Minulla sama homma vastassa jo ensi viikolla. Vauva on tuolloin 8,5kk, hurjalta tuntuu töihin lähtö, mutta minkäs teet, pakko mikä pakko. Imetän edelleen, vauva ei ole suostunut juomaan korviketta lainkaan. Ei juo muutenkaan pullosta, hörppii mukista. Minlla on kolmivuorotyö, joten imetyskertoja...

Yhteistyössä